شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
 امام جمعه شادگان گفت: سفر استاندار خوزستان به شهرستان شادگان باید منشأ خیر و برکت و رفع محرومیت ها از این منطقه باشد.

جت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شادگان که در محل مسجد امیرالمومنین برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش و کوشش استاندار خوزستان این مدیر توانا و در طول این سفر به شهرستان شادگان امید می رود دیگر محرومیت های منطقه برطرف شود.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان شادگان در سفر آینده استاندار خوزستان به این شهرستان اتخاذ تصمیمات لازم و شایسته در جهت تامین فرصتهای شغلی جوانان، بهبود وضعیت آب شرب و کشاورزی، عمران شهری، چاره اندیشی برای بحران فاضلاب شهری ومحرومیت زدایی با رعایت عدالت و مبانی اعتدال در توزیع امکانات و حذف تبعیض است که امیدواریم قول عملی آن در این سفر به مردم داده شود.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره با فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) عنوان کرد: حضرت محمد(ص) سختی‌ ها و ناملایمت ‌های بسیاری را از سوی مردم دوران خود برای حفظ دین اسلام و پایداری آن تحمل کرد و تمامی عمر شریف خود را برای هدایت مردم و استواری دین خداوند صرف کرد.

حجت الاسلام شرفی همچنین  به فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و همگان را به پندگیری از صفات بارز آن امام همام دعوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه های رسیدن به سعادت، ادامه مسیر ائمه اطهار و معصومین(ع) و استفاده از شیوه آنان در زندگی است.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بسیج بزرگترین عنصری است که انقلاب و نظام ما را بیمه کرده و هر کجا نیازی احساس شده بسیجیان در آن عرصه حاضر شدند و همیشه خوش درخشیده اند.

امام جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود با اشاره به فرارسیدن هفتم آذرماه روز وقف تصریح کرد: وقف یکی از سنت های حسنه در اسلام و حسنه جاریه است، شایسته است هر مسلمانی برای خود حسنه جاریه ای ذخیره کنده که در زمینه های ساخت مسجد، مدرسه، حسینیه ویا کمک به نیازمندان و مستمندان که دراسلام اشاره و توصیه و تاکید شده که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی همچنین به سالروز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان و ستمگران از اصول راهبردی نظام و انقلاب بوده و در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره مورد تاکید است.

حجت الاسلام شرفی در بخش پایانی خطبه های خود با اشاره به ۱۰ آذرماه سالروز شهادت فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار آیت‏‌اللّه سید حسن مدرس، و روز مجلس گبیان کرد: آیت‌الله مدرس از چهره‏‌های درخشانی است که زندگی و رفتار و نیز جهت‏‌گیری‏‌های وی در عرصه سیاسی و اجتماعی می‌تواند برای مشتاقان حق و حقیقت و شیفتگان فضایل، الگوی خوبی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار