شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
امام‌ جمعه هندیجان:
امام‌ جمعه هندیجان گفت:اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود دیگر نگران حربه‌های ناکارآمد تحریم دشمن نیستیم.
به گزارش شوشان از بندرهندیجان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری اصل صبح امروز در مراسم گرامیداشت 5 آذر روز بسیج مستضعفین در کنار رودخانه زهره هندیجان اظهار داشت: رمز موفقیت بسیج در تمام صحنه‌ها پیروی و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است.

وی افزود: بسیجی یعنی کسی که تمام وجودش در خدمت اسلام و انقلاب است و به فرمان‌امام امت آماده جان‌فشانی درراه آرمان‌های بلند دین مبین اسلام و مذهب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: هرگاه ملت ایران پیشرفت و راه تکامل خود را طی نمود بدانید که تفکر بسیجی بر کشور حاکم بوده و راه اسلام و مذهب به حقه‌ی شیعه را پیش‌گرفته است و این راه می‌تواند ما را به سرانجام مطلوب برساند.

وی گفت: دشمنان و مستکبران با توطئه‌هایی که در منطقه ایجاد کرده‌اند می‌خواهند از آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ع) مدل‌های کاذب درست کنند و مسلمانان را با تفرقه و اختلاف درگیر کنند تا به‌راحتی منابع آن‌ها را چپاول کنند.

ساری اصل عنوان کرد: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس باروحیه بسیجی و ایمان به خداوند منان توانستند با دشمنان شرق و غرب مبارزه کرده و خاک ذلت را به مستکبرین بچشانند و اعلام کردند هر دستی که بخواهد به کیان ایران اسلامی آسیب برسانند از کتف قطع خواهند کرد.

وی افزود: تفکر بسیجی در جنگ تحمیلی تنها گزینه نجات‌بخش کشور بود که این تفکر در بسیجیان دلاور، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و دیگر ارگان های نظامی بود و همه این نیروهای مسلح گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه زمان حضرت امام روح‌الله الموسوی الخمینی (ره) توانستند از کیان اسلام دفاع کنند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: اکنون هم بسیج می‌تواند مشکلات اقتصادی، رکود، تحریم، مسکن و در کل اقتصاد مقاومتی را به‌راحتی اجرا کند کافی است مسئولان به تفکر بسیجی اعتماد کرده و به آن‌ها میدان دهند.

وی گفت: در حال حاضر بسیجیان دلاور در همه عرصه‌ های کشور موفق بوده‌اند از جنگ سخت 8 ساله تا جنگ‌های نرم، ناتوهای فرهنگی، شبیخون فرهنگی، گروهک‌های تروریستی و عناصر خائن ضدانقلاب گرفته تا اجرای اقتصاد مقاومتی توانسته‌اند خود را به مردم ایران و جهان به اثبات برسانند.

ساری اصل عنوان کرد: در جریان اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر تأکیددارند هنوز به‌طور کامل اجرایی نشده است، اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود دیگر نگران حربه‌های ناکارآمد تحریم دشمن نیستیم.

وی افزود: امروز اجرایی کامل اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب اسلامی ایران نیاز به حضور بسیجیان و تفکرات بسیج است، برای بسیج امکانات، منابع مالی عظیم و گسترده مدنظر نیست، برای نجات اقتصاد کشور باید روح بسیج در کل کشور و در همه ارگان‌ها و نهادهای کشور حاکم شود.
گزارش از صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار