شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
امام‌جمعه جدید بندرهندیجان
امام‌جمعه هندیجان گفت: متأسفانه کشاورزان شهرستان هندیجان از بی‌آبی و خشک‌سالی و خشک شدن رودخانه زهره زجر می‌کشند و لازم است مسئولان هندیجان و استان خوزستان برای حل معضل آب کشاورزی تلاش ورزند.
محمحد مهدی صادقی: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندرهندیجان اظهار داشت: فرهنگ ما غنی، پربار، برگرفته از فرهنگ قرآن، اهل‌بیت (ع) و هدف آن اصلاح یک جامعه است.



وی با اشاره به برنامه‌های خود به عنوان امام جمعه جدید بندرهندیجان افزود: برنامه‌های بنده در این منطقه تقویت بنیه فرهنگی به‌ویژه فرهنگ انقلابی است. لازم است با بقیه نهادهای مسئول مانند سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، مساجد و با کمک از پایگاه‌های بسیج که بتوانیم باهم دیگر فرهنگ انقلابی و ولایت مداری را ترویج بدهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: دشمنان بشریت به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا که رأس آن‌ها است با توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود می‌خواهند روحیه انقلابی را از مردم شریف ایران اسلامی بگیرند.

وی گفت: قرآن کریم در سوره قریش به رسول اکرم (ص) فرموده اگر می‌خواهی مردم را به وحدانیت و یکتاپرستی دعوت کنی باید اولاً مشکلات معیشت مردم حل بعد امنیت، چراکه امنیت در گرو معیشت مردم است با توجه به ظرفیت‌های هندیجان لازم است مسئولان توجه بیشتری به اشتغال جوانان داشته باشند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: متأسفانه کشاورزان شهرستان هندیجان از بی‌آبی و خشک‌سالی و خشک شدن رودخانه زهره زجر می‌کشند. لازم است مسئولان هندیجان و استان خوزستان برای حل معضل آب کشاورزی تلاش ورزند.

وی گفت: تقاضایی از نماینده مردم در مجلس داریم با همکاری و همراهی امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان ذی‌ربط برای حل مشکلات کشاورزی، کالای همراه ملوان و صیادی همت شود.

ساری‌اصل عنوان کرد: گرچه نماینده مردم در مجلس تلاش‌هایی دارند ولی پیشنهاد بنده طبق تجربه چندساله یعنی اینکه مثلث امام‌جمعه، نماینده مجلس و فرماندار برای رفع مشکلات مردم مخصوصاً بیکاری باهم حرکت کنند.

وی افزود: مردم سرمایه اصلی برای پایداری و ماندن انقلاب هستند مردم همیشه درصحنه‌های انقلاب چه انتخابات و راهپیمایی‌ها برای احیاء مناسبات دینی همیشه پیش‌قدم هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: مردم همیشه از مسئولان جلوتر هستند و به‌عنوان یک بسیجی از ولایت، امامت، انقلاب اسلامی دفاع کرده و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده جان‌فشانی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار