شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل در مسیر اهواز به آبادان منجر به فوت راننده شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل در مسیر اهواز به آبادان منجر به فوت راننده شد.
مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه  ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف شدید در مسیر اهواز به آبادان دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی بلادرنگ در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با گاردریل برخورد و موجب فوت راننده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، راننده فوت شده را از خودرو خارج کرده و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

حق شناس در پایان با اشاره به اینکه رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است، گفت: از شهروندان خواهشمندیم با رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار