عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم اهواز در مجلس در خصوص شایعات موجود در زمینه گزینه‌های احتمالی برای وزارت ارتباطات گفت: مجلس براساس شایعات تصمیم‌گیری نمی‌کند و به شکل جدی در انتظار گزینه معرفی شده رئیس جمهور است. "> رئیس جمهور وزارت ارتباطات را از بلاتکلیفی برهاند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم اهواز در مجلس در خصوص شایعات موجود در زمینه گزینه‌های احتمالی برای وزارت ارتباطات گفت: مجلس براساس شایعات تصمیم‌گیری نمی‌کند و به شکل جدی در انتظار گزینه معرفی شده رئیس جمهور است.

سید شریف حسینی امروز اظهار کرد: سرپرستی نیکزاد بر وزارت مهم ارتباطات طبق مصوبه مجلس غیر قانونی است و رئیس جمهور طبق قانون بایستی گزینه تصدی این وزارتخانه را معرفی کند.

وی در ادامه در خصوص شایعات موجود در زمینه گزینه‌های احتمالی برای وزارت ارتباطات نیز گفت: مجلس بر اساس شایعات تصمیم‌گیری نمی‌کند و به شکل جدی در انتظار گزینه معرفی شده رئیس جمهور است. مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای بررسی کاندیدای مورد نظر دولت برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب سرپرست و وزیر برای وزارت ارتباطات حق قانونی رئیس جمهور است، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر و با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور باید هرچه زودتر گزینه پیشنهادی خود را برای این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

حسینی در ادامه در خصوص تکلیف مصوبه ابلاغی مجلس به دولت در خصوص وزارت ارتباطات تصریح کرد: پس از ابلاغ قانون، رئیس جمهور یک فرصت 15 روزه برای معرفی فرد پیشنهادی خود برای سمت وزیری در وزارت ارتباطات به مجلس دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چنانچه هر فردی از سوی رئیس جمهور برای کرسی وزارت ارتباطات به مجلس پیشنهاد شود، نمایندگان خانه ملت رأی اعتماد خود را براساس تجربیات، تخصص، مدیریت و سایر زمینه‌های مختلف فعالیت این گزینه پیشنهادی اعلام خواهند کرد.

سید شریف حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور تا چند روز آینده وزارت مهم و حیاتی ارتباطات را با معرفی گزینه‌ای به مجلس از بلاتکلیفی برهاند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار