اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
پورموسوی: او را به سپاهان می‌دهیم
ویسی برای استقلال خوزستان زحمت کشیده و اگر قرار باشد کسی از تیم خارج شود اولویت با سپاهان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوستان می‌گوید بازی با سایپا یک دیدار سخت برای استقلال خوزستان است.
 
سیداکبر پور موسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا تهران اظهار کرد: این دیدار بازی سختی برای ما است، به این دلیل که سایپا در  چند سال اخیر جزو تیمهایی بوده که خوب نتیجه گرفته و جلوی ما خوب بازی کرده است.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت مالی این باشگاه، توضیح داد: بازیکنان تیم دو - سه هفته پیش جلسه‌ای را با مدیر عامل برگزار کردند و توافق شد ۱۲ بازیکن متممی را دریافت کنند که براساس آن می‌توانند در صورت عدم دریافت ۵۰ درصد مطالبات تا نیم فصل یکطرفه قرارداد را فسخ کرده و جدا شوند، اما تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا تسویه‌حساب تا نیم‌فصل انجام شود.
 
وی در مورد احتمال جدایی‌اش تصریح کرد: ابتدا باید به جمع‌بندی برسیم و ببینیم باشگاه چه کار می‌خواهد کند. ۱۲ نفر متمم گرفتند. اگر یک نفر هم جدا شود هم در لیگ برتر و در لیگ قهرمان آسیا به مشکل می‌خوریم، چه برسد به این‌که ۱۲ نفر جدا شوند. اگر کسی نماند من هم باید تعطیل کنم و بروم. در این مدت آقای شریفی و یوسفی تلاش بسیاری کرده‌اند و بازیکنان با وجود پیشنهاداتی که دارند اگر مطالباتشان پرداخت شود در استقلال خوزستان می‌ماند.
 
پورموسوی در پاسخ به پرسشی که آیا مهاجم تیمش پیشنهادی از سرخ‌آبی‌های پایتخت داشته‌ است؟ گفت: باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر با زهیوی صحبت کرده‌اند. این پیشنهادات جدی بوده و با دو سه بازیکن دیگر هم انجام شده است، اما بازیکنان تا نیم فصل منتظر می‌مانند. اگر مشکل مالی حل شود قطعا از تیم جدا نمی‌شوند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد احتمال پیوستن زهیوی به استقلال تهران هم عنوان کرد: آقای ویسی برای استقلال خوزستان زحمت کشیده و اگر قرار باشد کسی از تیم خارج شود اولویت با سپاهان است.
 
وی در پایان درباره‌ی دلیل عدم حمایت مالی اسپانسر و مالک باشگاه خاطر نشان کرد: مالک باشگاه استقلال خوزستان بانک ملی است. آن ها می‌گفتند مالکیت کامل به گروه ملی واگذار نشده است. با این حال در این هفته مناقصه‌ای برگزار کرده‌اند و گفته‌اند هرکسی گروه ملی را خریداری کند باشگاه استقلال خوزستان را هم خواهد برداشت.

برچسب ها: زهیوی ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار