اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک گفت: راههای خروجی اضطراری آزادراه اندیمشک - پل زال استاندارد نیستند.

عباس پاپی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:در مواقع بارندگی شدید و بروز حادثه احتمالی ،مسیرهای خروجی این آزاد راه جوابگو نخواهند بود. وی با اشاره به نبود ایستگاه آتش نشانی در آزاد راه اندیمشک - پل زال افزود:برای فصل بارندگی در زمینه راههای اضطراری باید چاره اندیشی جدی شود.

بخشدار الوار اندیمشک افزود:از آنجا بیشترین تردد از جاده پل زال - اندیمشک انجام می گیرد لذا ایمن سازی این آزاد راه و تجهیز آن به خودروی آتش نشان ضروری است.

وی همچنین بیان کرد:تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در بخش الوار انجام شده است اما در صورت ریزش کوه و بروز سانحه باید اقدام ویژه انجام گیرد.

پاپی بیان کرد:سایر راههای روستایی این بخش نیز مورد بازدید قرار گرفته و در صورت ریزش کوه یا بروز مشکل در حوزه راه ، اقدام فوری به عمل می آید ضمن اینکه بخشداری الوار در آماده باش است.

آزادراه پل زال – اندیمشک بخشی از کریدور سراسری 970کیلومتری تهران - بندر امام خمینی(ره) است که بخش هایی از این محور پیشتر در قالب بزرگراه و آزاد راه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

آزاد راه اندیمشک - پل زال به طول 45 کیلومتر نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت و حوادث رانندگی ، کاهش آلاینده های زیست محیطی، کوتاهی زمان سفر و ارتقاء ایمنی تردد خودرو ها دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار