اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
 تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار مقابل سایپا به لطف دو گلی که از روی نقطه پنالتی به دست آورد، صاحب پیروزی 2 بر صفر شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سایپا که در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران، شرایط سختی را تحت هدایت «حسین فرکی» تجربه می کند، امروز (پنجشنبه) و از هفته دوازدهم این رقابت ها میزبان استقلال خوزستان بود. بازی امروز در ورزشگاه دستگردی تهران و با قضاوت «روح اله شریفی» برگزار شد.

این دیدار با برتری دو بر صفر استقلال خوزستان به اتمام رسید تا این تیم با 15 امتیاز به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کند و سایپا نیز با 9 امتیاز در رتبه نازل پانزدهم جدول رده بندی ماندگار شود.

در دقیقه 15، «مهدی مومنی» هافبک سرعتی استقلال خوزستان با خطای «ابراهیم شکوری» متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را به سود مدافع عنوان قهرمانی نشان داده و «رحیم زهیوی» گل نخست را به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان سایپا برای جبران نتیجه حملات مختلفی را طراحی کرده، اما در رسیدن به گل ناتوان نشان دادند.

در دقیقه 76، سایپایی ها که عصبی نشان می دادند بار دیگر مرتکب خطای پنالتی شدند تا این بار «میثم دورقی» گل دوم آبی های خوزستان را در این دیدار خارج از خانه به ارمغان آورد.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای حامل اعضای یک باشگاه برزیلی آغاز شد.

«جواد نکونام» و «اوسیانو کروز» از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه دستگردی دیدار امروز را زیر نظر داشتند.

«حسین فرکی»‌سرمربی باتجربه سایپا در نیمه دوم به نحوه قضاوت داور اعتراض زیادی داشت.

*ترکیب سایپا تهران:

حامد فلاح زاده، جونیور لوپز، سیامک کوروشی، مهدی بدرلو، علی زینالی، ابراهیم صادقی(محمد سلطانی مهر)، ابراهیم شکوری(سجاد مشکل پور)، روزبه شاه علیدوست، سعید لطفی، ژوزه رینالدو(رضا جعفری) و مسعود حسن زاده

*ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، حسین بهرامی(میثم دورقی)، فرشاد سالاروند(علی اصغر عاشوری)، سلمان بحرانی، مهدی مومنی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار