اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
محمد جواد ظریف' وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز (شنبه ) برای شرکت در کنفرانس قلب آسیا ، گفت وگو با مقامات عالیرتبه و شرکت در نشست اقتصادی و سیاسی وارد دهلی نو پایتخت هند شد.

به گزارش ایرنا، وزیر خارجه را در این سفر روسای 38 شرکت عمده وابسته به اتاق بازرگانی ، 15 شرکت دانش بنیان وابسته به ستادهمکاری های علمی وفن آوری وهشت بانک تجاری به همراه دیگر مقامات صنعتی ، بازرگانی و علمی به منظور ملاقات های تجاری وشرکت در همایش های مشترک اقتصادی میان ایران ،هند ،چین و ژاپن همراهی می کنند.

شرکت در نشست تجاری مشترک کنفدراسیون صنایع هند ، سخنرانی در بنیاد مطالعاتی آبزرور ،دیدار با مقامات عالیرتبه هند و گفت وگو در خصوص مسائل دوجانبه و چند جانبه و سخنرانی درکنفرانس قلب آسیا از جمله برنامه های وزیر امور خارجه در سفر به هند عنوان شده است.

کنفرانس دو روزه قلب آسیا از روزشنبه با هدف گسترش همکاری ها برای کمک به حل مسائل وبهبود اوضاع امنیتی افغانستان با حضور نمایندگان بیش از 30 کشور عضو و حمایت کننده این کنفرانس و بیش از 10 نهاد بین المللی ومنطقه ای آغاز به کار می کند.

وزیر امور خارجه کشورمان قرار است ضمن سخنرانی در این کنفرانس واعلام مواضع و راهکارهای جمهوری اسلامی ایران برای تقویت صلح وثبات در قلب آسیا و بویژه افغانستان در حاشیه این کنفرانس با تعدادی از مقامات عالیرتبه کشورها و همتایان خود دیدار کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور در ادامه به دعوت وزرای خارجه چین وژاپن عازم این کشورها می شود.

برچسب ها: ظریف ، هند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار