همایش شرکای ماندگار بانک اقتصاد مهر استان خوزستان با حضور سرمایه گذاران و مشتریان این بانک برای نخستین بار در استان خوزستان و اهواز برگزار شد. ارتقاء جایگاه مشتریان، شناسایی و درک دقیق از انتظارات مشتریان، تلاش برای جلب رضایت آنها و ایجاد زمینه برای معرفی خدمات بانک ، قدردانی از سرمایه گذاران ایرانی وحمایت از تولید داخلی مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

"> راه اندازی باشگاه مشتریان مهر در راستای تکریم مشتریان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰

همایش شرکای ماندگار بانک اقتصاد مهر استان خوزستان با حضور سرمایه گذاران و مشتریان این بانک برای نخستین بار در استان خوزستان و اهواز برگزار شد. ارتقاء جایگاه مشتریان، شناسایی و درک دقیق از انتظارات مشتریان، تلاش برای جلب رضایت آنها و ایجاد زمینه برای معرفی خدمات بانک ، قدردانی از سرمایه گذاران ایرانی وحمایت از تولید داخلی مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

سید شکرخدا موسوی// صاحبان اصلی بانک، سرمایه گذاران و مشتریان هستند

همایش شرکای ماندگار بانک اقتصاد مهر استان خوزستان با حضور سرمایه گذاران و مشتریان این بانک برای نخستین بار در استان خوزستان و اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان، ارتقاء جایگاه مشتریان، شناسایی و درک دقیق ازانتظارات مشتریان، تلاش برای جلب رضایت آنها وایجاد زمینه برای معرفی خدمات بانک، قدردانی از سرمایه گذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

بانک مهر اقتصاد خوزستان در مدت فعالیت خود توانسته کارنامه قابل قبولی از عملکرد خود ارائه دهد و با ارائه طرحها و خدمات متنوع رضایت مشتریان خود را فراهم کرده است.

نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی در این همایش و در جمع مشتریان بانک مهر اقتصاد گفت: ریشه و بنیان بانک مهر اقتصاد از شجره طیبه بسیج نشات گرفته است.

سید شکر خدا موسوی اظهار کرد: صاحبان و سرمایه گذاران اصلی بانک سرمایه گذارن و مشتریانی هستند که به بانک مهر اقتصاد اعتماد کرده اند.

وی با بیان اینکه ریشه و بنیان بانک مهر اقتصاد از شجره طیبه بسیج نشات گرفته است، افزود: افرادی که در این بانک مشغول خدمت هستند همان فرمانده هان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستد که براساس تکلیف وارد عرصه اقتصادی شده اند.

موسوی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری های گسترده در خوزستان به منظور رفع محرومیت ها اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در این راستا با اجرای پروژه های متعدد گامهای تاثیرگذاری برداشته است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک مهر اقتصاد در مدت فعالیت خود افزود: این بانک در یک مدت زمان کوتاه توانسته کارنامه قابل قبولی از فعالیتهای بانکی خود ارائه کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی مشتری مداری و توجه به مشتریان را از ویژگی های بارز بانک مهر اقتصاد برشمرد و گفت: تمام افرادی که برای درخواست وام به من مراجعه می کنند خواهان استفاده تسهیلات از بانک مهر اقتصاد هستند.

وی ادامه داد: قطعا این امر به دلیل توجه ویژه و ارزش مداری، مشتری مداری و تکریم مشتریان در این بانک است.

نماینده ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد// بانک مهر اقتصاد نگین بانکداری اسلامی است

همچنین در این همایش نماینده ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد، اظهار کرد: مشتری مداری را مبتنی بر پول نمی دانیم بلکه بر اساس انسانیت است و اگر غیر از این باشد نفاق و دو رویی است.

به گزارش شوشان ، حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) به ضرورت بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: شیوع ربا در هر جامعه ای منجر به پیش روی جامعه به سوی اضمحلال و نابودی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شاخصه بانک مهر اقتصاد بانکداری اسلامی بدون ربا است، افزود: بانکداری اسلامی معنای بسیار وسیعی دارد که به آسانی به دست نمی آید چرا که در راستای این نوع بانکداری تمام ظواهر و باطن باید به معنای واقعی اسلامی باشد.

مهدوی با تاکید بر اینکه بانکداری امروزی بانکداری بدون ربا است، افزود: بانکداری اسلامی نماد شکوفایی اقتصاد ملی بوده و تامین عدالت اجتماعی نخستین هدف آن در نظام اقتصادی است، که بر مبنای اصل شریک بودن مشتری در سود و زیان شکل گرفته و بیشتر بر بخشهای حقیقی اقتصاد و سرمایه‌ گذاری در آنها تاکید دارد.

وی با اشاره به نقش بانکها در تحقق اهداف کلان اقتصادی گفت: بانکها با جمع آوری و جذب سپرده های مردم، آنها را به سمت طرحهای تولیدی و فضای کسب و کارها هدایت می کنند و بدین ترتیب در افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کار و در نهایت رشد اقتصادی کشور نقشی مهم و اساسی بر عهده دارند از این رو امروزه کمتر واحد تولیدی بزرگ در کشور را می‌توان یافت که از حمایت بانکها برخوردار نباشد.

نماینده ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد تاکید کرد: تا زمانی که بانکها سود را بر سرمایه ببندند، ربا ریشه کن نخواهد شد، بنابراین نباید سود را به سرمایه بست بلکه باید سهم سود را از سود حاصله که یا به وسیله مشارکت یا مضاربه، مبادله، مضارعه، مساقات یا معاملات عقود مبادله ای باشد بدست آورد.

وی با اشاره به عملکرد بانک اقتصاد مهر، گفت: پیش بینی می شود این بانک در سال 95 در بانکداری اسلامی و بدون ربا نگین بانکها باشد.

مهدوی به پرداخت 204 میلیارد تومان سود قطعی به مشتریان از این بانک اشاره کرد و گفت: زدودن ربا و مشتری مداری بر مبنای انسانیت دو ویژگی مهم بانک مهر اقتصاد است.

رئیس دفتر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد//مشتری محوری از سیاست های بانک مهر اقتصاد است

همچنین رئیس دفتر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در همایش شرکای ماندگار بانک مهر اقتصاد که به منظور تجلیل از سرمایه گذاران و مشتریان این بانک برای نخستین بار در استان خوزستان راه اندازی شده، اظهار کرد: مشتری محوری و تلاش برای ارتقاء جایگاه مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی بانک مهر اقتصاد یکی از برنامه ها و آینده نگرانی های ما است.

حسن امینی ارتقاء جایگاه مشتریان و شناسایی و درک دقیق از انتظارات مشتریان و تلاش برای جلب رضایت آنها و ایجاد زمینه برای معرفی خدمات بانک را ازمهمترین اهداف برگزاری همایش شرکای ماندگار عنوان کرد.

امینی با اشاره به پیشینه بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال 1372 به عنوان موسسه قرض الحسنه بسیجیان شکل گرفت و در سال 1384 به عنوان مؤسسه مالی و اعتباری مهر تا سال 1391 فعالیت کرده و هم اکنون تحت عنوان بانک مهر اقتصاد با هدف توسعه برنامه های بانکداری اسلامی فعالیت می کند.

وی ارائه خدمات نوین بانکی و مطرح شدن در خاورمیانه، گستردگی محصولات متنوع و نوین بانکداری اسلامی را چشم انداز سال 95 بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی رسالت اصلی این بانک است.

رئیس دفتر مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تعداد شعبه های ارائه دهنده خدمت به مشتریان بانک مهر اقتصاد در کشور را بیش از 800 شعبه اعلام کرد و گفت: بیش از 9 میلیون مشتری از خدمات این بانک بهره مند هستند که در کنار این شعبه ها 750 عابر بانک و شش هزار و 200 پایانه فروش نیز فعال است.

وی تعداد کل تراکنش های صورت گرفته را 300 میلیون تراکنش برشمرد و اظهار کرد: در راستای فعالیتهای الکترونیکی این بانک بیش از دو میلیون و 600 هزار کارت الکترونیکی صادر شده است.

امینی به سرمایه فعلی این بانک با رقم یک هزار و 500 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: سهم منابع بانک مهر از بازار پولی کشور 232هزار میلیارد ریال است.

راه اندازی باشگاه مشتریان مهر در راستای تکریم مشتریان

امینی در بخش دیگر سخنان خود راه اندازی باشگاه مشتریان مهر را یکی از بهترین اقدامات بانک برای ارج نهادن به مشتریان بانک اعلام کرد وافزود:حفظ مشتریان فعلی وجذب مشتریان جدید مهمترین اولویت این موسسه است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای تکریم بیشتر مشتریان و تحقق شعار "مشتری شریک ماست" انجام شده، تصریح کرد: باشگاه مشتریان کلیدی، سامانه جامعی است که برای مشتریان عضو در حوزه تسهیلات، سپرده‌گذاری و انواع خدمات بانکی ارزش افزوده خاص خلق می‌کند.

امینی شناخت بهتروتعامل اثربخش‌تر با مشتریان، ارج نهادن به حقوق مشتری، ایجاد هم‌افزایی بین مشتریان و تامین نیازها و انتظارات مشتریان کلیدی را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این باشگاه عنوان کرد.

رئیس حوزه مدیریت عامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: خدمات مختلف بانکی و غیربانکی برای مشتریان عضو باشگاه طراحی شده و این خدمات بسته به طبقه مشتری و نیاز وی متفاوت است.

این مسئول تصریح کرد: فاز طراحی باشگاه مشتریان مهر در سال 1389 آغاز و استقرار باشگاه با همایش مشتریان کلیدی مهر در اردیبهشت ماه 1390 کلید خورده است.

وی خدمات مشاوره مالی ویژه، تخفیف کارمزد خدمات بانکی، بهره مندی از خدمات الکترونیکی ویژه و خدمات غیر مالی و غیر بانکی را بسته به طبقه بندی مشتریان از خدمات باشگاه مشتریان مهر معرفی کرد.

رئیس دفتر مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بخش دیگر سخنان خود به خدمات مهم این بانک اشاره کرد و گفت: طرح های خط اعتباری شناور، خط اعتباری ثابت، سفارشی سازی تسهیلات مشارکتی با رویکرد انعطاف پذیری در تامین منابع مورد نیاز مشتریان از جمله طرح های این بانک است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد خوزستان// سرمایه اصلی بانک مشتریان هستند

مدیرکل بانک مهر اقتصاد خوزستان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از مشتریان کلیدی بانک شامل سپرده گذاران و وام گیرندگان خوش حساب است.

محمدرضا جهازی با اشاره به پیام اصلی این همایش اظهار داشت: همه تلاش و کوشش های ما در برگزاری این همایش اعلام این نکته است که بانک ها و مؤسسه های مالی به این باور برسند که سرمایه اصلی آنها مشتریان و مردم جامعه هستند.

مدیر کل بانک مهر اقتصادخوزستان با تاکید براینکه مشتریان بانک مهر اقتصاد مهمترین سرمایه این بانک هستند، تصریح کرد: در این راستا تمام همت و توان این بانک به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه به آنان است.

محمدرضا جهازی با اشاره به خدمات و طرحهای متنوع این بانک اظهار کرد: نگاه این بانک به مشتری ابزار محور نیست، بلکه نگاه ما به مشتریان متعالی و اصالت‌گرایانه بوده تا از این طریق خدمات لازم به مشتریان ارائه شود.

مدیر کل بانک مهر اقتصادخوزستان به راه اندازی باشگاه مشتریان اشاره کرد و گفت: اين اولين باشگاه ويژه ای است که در بين بانك‌ های خصوصی و دولتی برای مشتريان کليدي راه اندازي مي شود.

محمدرضا جهازی تصریح کرد: باشگاه مشتريان کليدي سيستم جامعي است که براي مشتريان کليدي عضو اين باشگاه، در حوزه تسهيلات، سپرده، انواع خدمات بانکي، مالي و غيرمالي ارزش افزوده خلق مي کند.

مدیر کل بانک مهر اقتصادخوزستان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در صدد است با استقرار بانکداری اسلامی پرچم دار اجرای آن در نظام بانکی کشور باشد، ادامه داد: اعتماد آفرینی ازطریق اعمال حاکمیت شرکتی، توسعه بازار داخلی و خارجی، توسعه خدمات به جامعه هدف، چابک سازی، توسعه زیرساخت های سازمانی وتقویت بانکداری الکترونیک ازدیگراهداف استراتژیک بانک مهر اقتصاد به شمار می رود.

در پایان این همایش با اهدای لوح سپاس از مشتریان کلیدی و نمونه بانک مهر اقتصاد تجلیل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار