شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
روزنامه نور خوزستان نوشت: باخبر شديم مهندس فراز رابعي به عنوان مديركل دفتر مطالعات پايه منبع آب و مهندس فتح ا… دهكردي به عنوان مديركل دفتر بهره برداري از تاسيسات انتقال و توزيع آب كشور منصوب شدند كه هر دو آنها از مديران نام آشنا و باتجربه سازمان آب و برق خوزستان بوده اند و در سال هاي اخير به تهران منتقل شدند.

 اين خبرها مويد آنست كه استان نيروهاي توانمند و متخصص و باتجربه اي داشته و دارد كه قدر آنها را نمي دانند. اين نيروها وقتي به تهران رفتند بدون آن كه لابي داشته باشند به دليل بالا بودن تجربه و تخصص رشد كرده و جايگاه هاي مهم كشوري به آنها مي دهند. از جمله مهندس دهكردي بيش از بيست سال سابقه مديرعاملي شبكه هاي آبياري و زهكشي استان را داشته و سه سال معاون حفاظت منابع آب استان و عضو هيئت مديره سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

تا آنجا كه به خاطر داريم در سالهاي اخير تعداد زيادي از نيروهايي كه در منابع آب صاحب نظر بودند به دلايل فضاي كاري، راحت به تهران انتقال يافتند و استان از وجود آنها محروم شد كه اميدواريم اين روند متوقف و فضاي مناسب و مهربانانه براي ماندن كساني كه تجارب و رشد آنها حاصل سرمايه گذاري و پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها بوده، فراهم شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment با سلام . متاسفانه تعداد زیادی از این نیروها و حتی با توان بالاتر به واسطه تنگ نظریها وگروه بازی در گوشه ادارات بیکار نشسته اند و هیچ گونه استفاده ای از توان آنها نمی شود .
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment نه چنین نیست که میگویید بلکه انتصاب انان در جهت انتقال اب است که تبلیغی است برای انجام اینکار بوسیله خود خوزستانیها.
comment
یک سازمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment 1- آقای مهندس فراز رابعی خوزستانی و اهل خرمشهر است. و لی آقای دهکردی خوزستانی نیست و اهل استان چهار محال می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار