شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
حاشیه های امروز مجلس / تجمع نمایندگان مجلس خوزستان به دلیل مصوبه محرمانه دولت برای انتقال آب / تذکر لاریجانی به نمایندگان خوزستان: این رفتار صحیح نیست
تعدادی از نمایندگان خوزستان ، سخنان رئیس جمهور در جریان تقدیم لایحه بودجه 96 کل کشور در مجلس را قطع کردند.
شوشان: تعدادی از نمایندگان خوزستان ، سخنان رئیس جمهور در جریان تقدیم لایحه بودجه 96 کل کشور در مجلس را قطع کردند.

به گزارش شوشان ، رئیس جمهور که صبح امروز برای تقدیم لایحه بودجه سنواتی سال 96 کل کشور در مجلس حضور پیدا کرده و مشغول سخنرانی بود با اعتراض نمایندگان خوزستان و از جمله سامری نماینده خرمشهر مجبور به قطع سخنان خود شد .

نمایندگان خوزستان به مفاد نامه محرمانه دبیر هیأت دولت در خصوص اجرای طرح های ظالمانه انتقال آب اعتراض کردند. 

تذکر لاریجانی به نمایندگان خوزستان: این رفتار صحیح نیست 

علی لاریجانی به نمایندگان متذکر شد که این رفتار صحیح نیست و پس از تذکر رئیس مجلس و وساطت تعدادی از نمایندگان رئیس جمهور سخنان خود را از سر گرفت.

درگیری لفظی الباجی با نهاوندیان  

 الباجی نماینده اهواز به نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه خروج روحانی از مجلس گفت:  دولت حق ندارد مصوبه محرمانه صادر كند و این را بدانید نمایندگان خوزستان سکوت نخواهند کرد.

 5 میلیون نفر در خوزستان در حال مرگ هستند

عبدالله سامری نماینده خرمشهر در صحن علنی با فریاد گفت که رئیس جمهور در جلسه علنی امروز به همه موارد اشاره کرد اما درباره خوزستان حرفی نزد این درحالی است که 5 میلیون نفر در خوزستان در حال مرگ هستند.

نمایندگان مردم پیگیر حقوق استان خواهند بود

علی ساری نماینده اهواز: انتقال آب کرخه و کارون برای مصارف کشاورزی و صنعتی استان های دیگر برخلاف مفاد اسناد بالادستی و مصوبات مجلس شورای اسلامی است و یقینا نمایندگان مردم پیگیر حقوق استان خواهند بود.

این تجمع اعتراضی به دلیل مصوبه محرمانه  انتقال آب بود

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: این تجمع اعتراضی به دلیل مصوبه محرمانه هیئت دولت برای انتقال آب از سرچشمه رودخانه های استان خوزستان صورت گرفت. وی افزود: دولت برای انتقال آب به فلات مرکزی حق آبه استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری و نیاز آبی آنها را در نظر نگرفته است.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع توسط روسای کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه بیان کرد: انتقال آب از خوزستان به فلات مرکزی بر خلاف نص صریح قانون و مصوبه های شورای عالی آب است.


 



 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment احسنت بر نمایندگانی که در مقابل ظلم بزرگی که با طرحهای انتقال اب به مردم مظلوم و رنج دیده خوزستان تحمیل شده است ایستادگی میکنند
موضوع انتقال اب جناح و حزب نمیشناسد و دغدغه اساسی همه مردم خوزستان است که متاسفانه از سوی دولتها مورد کم توجهی قرار گرفته است و همین بی توجهی های مکرر ارامش و رضایت را از جامعه خوزستانی سلب کرده است
از نمایندگان خوزستان تقاضا دارم که طرح "تحقیق و تفحص" از پروژه های سدسازی و انتقال اب را به جریان بیاندازند و به یاری خدا و با پشتوانه مردم خوزستان و چهارمحال و بختیاری یکبار برای همیشه پرونده طرحهای ظالمانه انتقال اب را ببندند و خود را در اذهان مردم جاودانه کنند
comment
سپهسالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment دولت ديگه شورشو درآورده اون ازبرجام بي سرانجام ووعده هاي پوچ وبي محتوا واينم ازكارنامه وعملكردش !!!
دردوره دولت روحاني خصوصا مردم خوزستان يه آب خوش از گلوشون پايين نرفت چندسال عمرمردم تلف شد.
باشه تاديگه بي خودي به هركس كه وعده وعيدبي خودي ميدي راي نديم
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment مرد فقط عبدالله سامری. ترکوند [...]رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار