شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
شوشان: دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش خوزستان در نامه ای به استاندار خوزستان نوشت: امروز بزرگترین سوال بنده و فعالان مدنی؛ علت ادامه روندهای پیشین، علیرغم وعده های ریاست محترم جمهور در آخرین سفر استانی ایشان به خطه خوزستان و نیز تاکید حضرتعالی مبنی بر تبعیت از این تصمیم و انتقال آب کارون تنها به میزان مورد نیاز جهت شرب است.

به گزارش شوشان ، متن کامل این نامه به شرح ذیل است: 

استاندار محترم استان خوزستان 
 جناب آقای دکتر شریعتی 
با سلام و احترام

ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد جنابعالی بعنوان فرزند راستین این بوم پر بلا و هیاهو و پاسداشت حضور فعال و پیگیرانه و عملکرد مثبت در زمینه ی مشکلات استان؛ در روزهای سخت و سنگین این سالهای اخیر که آلودگی های مکرر هوا و ریزگردها تعطیلی را عادت رایج ادارات ، مراکز آموزشی و نهادهای اجرایی کرده است نه تنها چرخه ی تولید را مختل کرده حتی کودکان را از راه تحصیل و آماده شدن جهت ایفای نقش موثر در جامعه باز داشته و مردم صبور خوزستان را از آغوش گرم خانواده فوج فوج به سمت بیمارستان ها روانه کرده است، چشم امید این مردم به دستان شما گره خورده است.

همانگونه که مستحضرید مردم خوزستان که هنوز از تبعات جنگ جان سالم به در نبرده اند، اینک درگیر معضلات دیگری از جنس محرومیت از نعمتهای خدادادی در استان خود شدند .

آقای استاندار حضرتعالی نیک می دانید طی چند سال اخیر اقدامات در خصوص انتقال آب، به تنهایی سرمنشاء بروز و نیز افزایش آثار مضر تخریبی بر آب، صنایع اشتغال زا و از همه مهمتر هوای شهر گردیده و راه نفس را بر گلوی این مردم ستم کشیده بسته است.

امروز بزرگترین سوال بنده و فعالان مدنی علت ادامه روندهای پیشین، علیرغم وعده های ریاست محترم جمهور در آخرین سفر استانی ایشان به خطه خوزستان و نیز تاکید حضرتعالی مبنی بر تبعیت از این تصمیم و انتقال آب کارون تنها به میزان مورد نیاز جهت شرب است.

حال آنکه نامه ای به مورخه آبان ماه 95 ممهور به امضای دبیر هیات دولت، جناب آقای حاجی میرزایی در رسانه های مجازی منتشر شده است که نشان دهنده ی از سرگیری هرچه جدی تر انتقال آب کارون است . دراین نامه اراده ی دولت مبنی بر انتقال امید از استانی به استان دیگر است .

امید است که با پاسخگویی به افکار عمومی ؛ نه تنها موجبات شفاف سازی در خصوص مشکل مذکور را فراهم نموده، بلکه صدای مردم و البته کارشناسان دلسوز این راه باشید و خدمت به این مردم مظلوم را همچون گذشته مایه شرافت و ماندگاری خود قرار دهید.

سمانه چم حیدری
دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment دریا:
حجت الاسلام حسن زاده،امام جمعه موقت اهواز در سخنرانی صبح امروز که به مناسبت گرامی داشت روز جهانی معلولین برگزار شد در پشت تریبون از خاتمی یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده که صبح امروز ۱۴آذر ماه،به مناسبت روز جهانی معلولین در سالن شهید مطهری اهواز سخن می گفت، با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد جواد قائدی ،گفت: هر شهید حله،سندی در خیانت آمریکا محسوب می شود چون قدرت گرفتن این گروه های تکفیری در نتیجه حمایت های آمریکا و رژیم سعودی است.
وی با تاکید بر اینکه در آن کشورها آزادی و دموکراسی وجود ندارد خاطر نشان کرد: در هیچ کشوری مثل ایران دموکراسی حاکم نیست.
حسن زاده با اشاره به انتخابات دوم خرداد ۷۶در ایران گفت: در دوم خرداد۷۶، تمامی مسئول می خواستند که آقای ناطق نوری رای بیاورد و رییس جمهور شود اما مردم سید محمد خاتمی را انتخاب کردند و خاتمی رییس جمهور ایران شد که این امر نشان دهنده برگزاری انتخابات آزاد در ایران و استقرار دموکراسی در این کشور است.
وی در عین حال کمک به معلولان را یک توفیق الهی دانست و گفت: کمک به معلولین باید متناسب با نیازهایشان صورت بگیرد.گرچه ما در حوزه قوانین و‌فرهنگ در راستای رفاه معلولین باید کار بیشتری انجام دهیم اما تلاش های خوبی نیز در کشور صورت گرفته است ولی باید سعی کنیم در این زمینه به استاردهای جهانی نزدیک تر شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار