اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
پیشکسوت ورزش خوزستان:
پیشکسوتان ورزش باید به بازوی توانمند ورزش استان تبدیل شوند و خود را از خانه نشینی رها ساخته ...
 پیشکسوت ورزش خوزستان گفت: پیشکسوتان ورزش باید به بازوی توانمند ورزش استان تبدیل شوند و خود را از خانه نشینی رها ساخته و با حضور خود در میدان های مختلف تجربیات گرانبهای خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند.

به گزارش ایرنا وهاب سخیراوی شامگاه یکشنبه در نشست جمعی از پیشکسوتان ورزش خوزستان با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تعامل هرچه بیشتر پیشکسوتان با مسئولان استانی و کشوری تاکید کرد و افزود: ازسال های گذشته تاکنون مسئولان استانی و کشوری آنگونه که انتظار می رود شان و منزلت پیشکسوتان ورزش خوزستان را درنظر نگرفته اند اما در این میان تا اندازه ای نیز خود پیشکسوتان در کمرنگ شدن ارتباطشان با مسئولان سهم دارند.

وی اظهارکرد: تاکنون در برنامه های مختلفی در طول سال از جایگاه پیشکسوتان تجلیل به عمل آمده اما انتظارات از مسئولان استانی و کشوری بیشتر است.

پیشکسوت ورزش خوزستان ادامه داد: رفع مشکلات پیشکسوتان ورزش خوزستان تنها از عهده اداره کل ورزش و جوانان و وزارتخانه بر نمی آید چرا که تا خود پیشکسوتان گرد هم جمع نشده و حضورشان را در عرصه های مختلف ورزش بیشتر نکنند نباید انتظار رفع مشکلات را از سوی مسئولان داشته باشند.

وی بیان کرد: ایجاد یک جریان فرهنگی جدید منطبق بر ارزش های انقلاب اسلامی می تواند موفقیت را برای پیشکسوتان استان به همراه آورد. سخیراوی گفت: هم اکنون بسیاری از پیشکسوتان ورزش خوزستان خانه نشین بوده و در رشته فوتبال نیز بیشتر از سایر رشته ها شاهد آن هستیم.

این پیشکسوت ورزش خوزستان افزود: ایجاد ارتباط هرچه بیشتر با مسئولان استانی و کشوری می تواند راه را برای رفع مشکلات این قشر از جامعه ورزش هموارتر سازد.

وی یادآورشد: اعضای این انجمن هیچگاه به دنبال جذب اعتبار و یا کسب جایگاهی در ورزش استان نیستند بلکه تنها با هدف کمک به ورزش استان ارتقای جایگاه خوزستان در سطوح کشور تشکیل شده و تاکنون نیز اقدامات خوبی در جهت رسیدگی به امورات پیشکسوتان در دستور کار داشته است.

سخیراوی گفت: پیشکسوتان ورزش خوزستان تا زمانی که در قید حیات هستند نیاز به توجه مسئولان دارند اما متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که در جامعه ورزش زمانی که پیشکسوتی را از دست می دهیم ارزش های او را نمایان می سازیم.

این نشست با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش خوزستان در قالب انجمن یاد یاران برگزار شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار