شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
 هیجدهمین مانور سراسری زلزله روز دوشنبه در مدارس استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در آیین نمادین مانور زلزله در دبیرستان مائده اهواز بیان کرد: دانش آموزانی که مهارت مقابله با حوادث غیرمترقبه را فرا می گیرند می توانند این آموزش ها را به جامعه تسری دهند.

محمود معزی گفت: کشور ایران جزو 10 کشور زلزله خیز جهان است و تاکنون با تلفات زیادی دراین حادثه روبه رو بوده، از این رو دانش آموزان باید آموزش لازم را برای مقابله با این پدیده داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این مانور را ترویج نهضت داوطلبانه آموزش در برابر حوادث غیرمترقبه دانست و افزود: ما با دارا بودن جامعه دانش آموزی یک میلیون نفری در خوزستان و آموزش آنها قادر خواهیم بود مهارت مقابله با حوادث غیرمترقبه را به کل جامعه تسری دهیم. 

معزی با اظهار اینکه مدارس ما برای مقابله با زلزله باید آمادگی لازم را داشته باشند، گفت: سازمان توسعه نوسازی و تجهیز مدارس باید با نوسازی و مقاوم سازی مدارس امکان مقابله با این پدیده را فراهم آورد.

هیجدهمین مانور سراسری زلزله صبح امروزدر استان خوزستان همزمان با سایر نقاط کشور با شعار « مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» برگزار شد و دانش آموزان در این مانور با فعالیت های سازمان های امدادی آشنا شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار