شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
رئیس دانشگاه آزاد هندیجان:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان گفت: دانشجویان ما از قبل انقلاب تاکنون روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو، ظهر امروز مراسمی به همین مناسبت در دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان با حضور مسئول دانشگاه، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

بیژن جاودان زاده در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان اظهار داشت: بعد از سرنگونی دولت قانونی دکتر مصدق در کودتای 1332 توسط سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا و برگرداندن شاه مخلوع، فراری، مجدداً سلطنت فاسد و ضد اسلام را بر مردم ایران اسلامی مسلط کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها هر جا منطق، آزادی‌های اجتماعی، سیاسی در بین ملت‌ها اتفاق بیفتد و ملت‌های آزاده بخواهند سرنوشت خود را انتخاب کنند مستکبرین ناراحت شده و دنبال سرکوب آرا مردم هستند که نمونه‌ی آن دولت قانونی مصدق بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان بیان کرد: معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا بعد از کودتا علیه دولت قانونی ایران جهت بررسی وضعیت شاه مخلوع به ایران آمد که در آن زمان دانشجویان فهیم و استکبارستیز علیه شرارت‌های آمریکا تظاهرات کردند که با گلوله و چکمه‌های مزدوران پهلوی مواجه شدند.

وی گفت: سربازان رژیم منحوس پهلوی با یورش به دانشکده‌ها، دانشجویان سه نفر از این عزیزان را شهید، تعداد زیادی را زخمی و سازمان مخوف ساواک که همان سرویس جاسوسی موساد اسرائیل بود بسیاری را بازداشت کردند. ما این حادثه غمناک، مصیب زده را تسلیت عرض کرده یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می‌داریم.

جاودان زاده عنوان کرد: دانشجویان مابعد از سرنگونی رژیم پهلوی و حضور در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی در پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و اوامر ولی‌فقیه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیش‌قدم بوده و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده‌اند.

وی افزود: دانشجویان ما با بینش سیاسی و بصیرت در همه امور می‌توانند به جامعه خود خدمت کرده و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را در سراسر جهان گسترش دهند تا دیگر مظلومان عالم را از سیطره مستکبران نجات دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار