اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور برابر سایپا تن به شکست داد.
 
این بازی از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.
 
آبادانی ها که دو هفته پیش در خانه برابر ذوب آهن اولین شکست خانگی خود را تجربه کرده بودند در این دیدار برای جبران آن نتیجه پا به میدان گذاشتند. در حالی که تنها 10 دقیقه از بازی می گذشت بازیکن سایپا با خطای رشید، البی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد که این موقعیت توسط علی زینالی وارد  دورازه حسن هوری شد. نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.
 
در نیمه دوم نیز نفتی ها بازی را خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی حمله ای به روی دروازه سایپا داشتند ولی نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقیقه 62  نیز توپ شاگردان فرکی به تیرک عمودی برخورد کرد و تیرک مانع از گلزنی مجدد آن ها شد.
 
شاگردان دست نشان که می خواستند از این بازی با امتیاز خارج شوند، به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 70 نیز یک موقعیت خوب به دست آوردند که با بی دقتی هدر رفت. نفتی ها یکی پس از دیگری فرصت های خوب خود را از دست دادند تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فرکی به پایان برسد.
 
حاشیه های این بازی را در ادامه می خوانید:
 
* قبل از شروع بازی سجاد مشکل پور، بازیکن سابق نفت آبادان به سمت تماشاگران رفت و به سمت آن ها گل پرتاب کرد. او با نشان دادن پیراهن تیم نفت زیر لباس اصلی تیم سایپا، علاقه خود را به نفت آبادان نشان کرد. مشکل پور سپس به سمت نادر دست نشان رفت و از او رخصت بازی گرفت.
 
*درحالی که هنوز بازی شکل اصلی خود را پیدا نکرده بود، سایپا در دقیقه 10 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این موقعیت توسط زینالی به گل اول سایپا تبدیل شد.
 
*در نیمه اول فرکی در کنار زمین در حال یادداشت برداری از بازی بود تا نکات لازم را در بین دو نیمه به بازیکنانش گوشزد کند.
 
*در همین نیمه پس از این که داور خطایی را به ضرر نفتی ها اعلام کرد، دست نشان و امینی فر که معتقد بودند این خطا به اشتباه گرفته شده است، به داور اعتراض کردند که قاضی بازی نیز به هر دو نفر تذکر داد.
 
*در دقیقه 40 نیز داور مسابقه به دروازه بان تیم سایپا به دلیل اتلاف وقت، تذکر داد.
 
*نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فرکی به پایان رسید.
 
* در دقیقه 62 نیز دست نشان دست به تعویض زد و حسین ساکی با شماره 19 وارد بازی شد و دنی مانوئل با شماره 18 از بازی خارج شد.
 
*در نیمه دوم تعداد تماشاگران 4500 نفر اعلام شد.
 
* در دقیقه 75 نیز تعویض دوم در تیم نفت آبادان به انجام رسید و سیدمیلاد موسوی باشماره 21 وارد بازی شد و مسلم مجدمی با شماره 23 از زمین بازی خارج شد.
 
*هر چه بازی به سمت دقایق پایانی می رفت، تماشاگران که منتظر گلزنی نفتی ها بودند با شعار "ما گل می خواهیم" تیم خود را به گلزنی ترغیب می کردند.
 
*فرکی نیز در دقیقه 79 دست به تعویض زد و علیرضا علیزاده را جایگزین محمد سلطانی مهر کرد.
 
*دست نشان که به دنبال کسب امتیاز از بازی خانگی بود، در دقیقه 80 سومین تعویض خود را انجام داد و رشید البی را از بازی خارج و محمود داری زاده را وارد زمین کرد.
 
* در دقیقه 81 نیز سجاد مشکل پور از سایپا جای خود را به لوریوال جونیور داد.
 
*در دقیقه 85 نیز در محوطه جریمه سایپا، خطا هند بازیکن سایپا گرفته نشد و داور هم اعتقادی به پنالتی نداشت و همین تصمیم داور، اعتراض تماشاگران و کادر فنی نفت آبادان را در بر داشت.
 
*در دقیقه 86 نیز نفتی ها در محوطه پشت 18 قدم تیم سایپا صاحب یک موقعیت شدند که باز هم از این فرصت خود بهره نبردند.
 
*دروازه بان سایپا که در نیمه اول هم اتلاف وقت را در دستور کار خود گذاشته بود، در نیمه دوم نیز این کار را تکرار کرد. داور نیز به دادن تذکر به او بسنده کرد و کارتی به او نداد.
 
* در دقیقه 88 نیز زینالی زننده تک گل سایپا جای خود را به علی شجاعی داد.
 
*در نهایت نیز نفتی ها دومین شکست خانگی خود را تجربه کردند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار