شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کارشناس خبر و رسانه عنوان کرد: برگزاری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما
کارشناس خبر و رسانه گفت: برگزاری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما،  فرصتی برای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های نهفته استان خوزستان است.

حسین عبدالعزیزی کارشناس خبر و رسانه در یادداشتی نوشت: می توان به صراحت گفت که  مطالبات عمومی مردم در رسانه منعکس می شود همچنین سطح توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، استعدادهای واقعی و حقیقی نظام اجرایی کشور و استان نیز در رسانه باز گو می شود.

و جا دارد از ظرفیت نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما که امسال توفیقی حاصل شد و استان خوزستان  نیز به عنوان میزبان این جشنواره است، بتوانیم از این فرصت بی نظیر بهره کافی را ببریم و  ظرفیت ها و توانمندی های نهفته استان خوزستان را در تمامی زمینه ها به ویژه سلامت به مردم معرفی کنیم.

همچنین جا دارد نسبت به تحقق شعار سال که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است در خصوص عملی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور و به ویژه در استان خوزستان گام برداشت  و باید تاکید کرد که  رسانه ملی باید ترویج‌دهنده اخلاق اسلامی باشد که وحدت‌بخشی و عزت‌بخشی از امتیازات دین اسلام است. اسلام دین رحمت است و باید در مقابل تهدیدها مراقب باشیم.

ناگفته نماند که برگزاری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، باعث افزایش کیفیت آثار تولیدی مراکز استان ها خواهد شد و  این مهم خود می‌تواند رقابت خوبی را بین تولید کنندگان ایجاد کند تا آن ها هم با سریال‌های خوبشان نگاه مخاطبان رسانه ملی را افزایش دهند.

در پایان ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که برگزاری این جشنواره به لحاظ ایجاد انگیزه و رقابت در تولیدکنندگان آثار می‌تواند باعث رشد و ارتقا آثار استان ها باشد و امیدواریم برگزاری این جشنواره منشاء خیری برای استانمان نیز به ارمغان بیاورد.

 گفتنی است این جشنواره قرار است  30 آذرماه جاری به مدت دو روز در اهواز برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار