اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
استاندار خوزستان گفت: توجه ویژه به پیش دبستانی زمینه اشتغال زایی برای بیش از چهار هزار نفررا فراهم کرده است.

دکتر غلامرضا شریعتی در هشتمین جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: لازمه عدالت آموزشی در خوزستان توجه ویژه به  کودکان دوزبانه قبل از ورود به سیستم رسمی آموزش و پرورش است.

وی افزود: سیاست استانداری خوزستان بررسی علمی، منطقی و دقیق مسائل مختلف است و بحث های کارشناسی در زمینه ارتقای سطح تحصیلی در استان خوزستان نشان داد که دو زبانه بودن دانش آموزان یکی از عوامل افت تحصیلی است. بنابراین، پیش دبستانی به عنوان یکی از لوازم و شروط کاهش افت تحصیلی در خوزستان در اولویت قرار گرفت .

استاندار خوزستان در ادامه گفت: با توجه به اینکه حدود ۹۰ هزار نوآموز پیش دبستانی تحت پوشش قرار گرفته اند و اعتبار مالی برای توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی مورد نیاز است، اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان  برای توسعه پیش دبستانی در شورای آموزش و پرورش تصویب شد.

شریعتی با ابراز امیدواری در مورد گسترش پوشش پیش دبستانی در سال های آتی عنوان کرد: همه ما مکلف به ارائه خدمات به دانش آموزان دو زبانه هستیم تا با زبان معیار و رسمی قبل از ورود به دبستان بیشتر آشنا شوند و اصلی ترین هدف این حرکت، تعهد اخلاقی، انسانی و شرعی است که ما در قبال کودکان ودانش آموزان استانمان داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار