شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
تیم شطرنج پالایش نفت آبادان در پایان پیکارهای لیگ دسته یک کشور نتوانست در جمع تیم‎های صعودکننده به لیگ برتر قرار گیرد.
 
 بیست‎و‎یکمین دوره رقابت‎های لیگ دسته یک شطرنج کشور که از 12 آذر با شرکت 20 تیم به میزبانی استان مازندران آغاز شده بود، پنج‎شنبه (18 آذرماه) با برگزاری دور پایانی به اتمام رسید.
 
تیم پالایش نفت‎ آبادان که به عنوان نماینده استان در رقابت‎ها حاضر بود در هفت دور با حریفان به رقابت پرداخت و در پایان در رده ششم جدول جای گرفت.
 
این تیم در دورهای اول و دوم رقابت‎ها با نتایج مشابه 3 بر یک به ترتیب تیم‎های کیش ساری و انجمن شطرنج اردکان را از پیش رو برداشت و سپس در دور سوم نیز 4 بر صفر ملکه جویبار را شکست داد.
 
نماینده استان سپس در دور چهارم با حساب 2.5 بر 1.5 بازی را به تیم انجمن شطرنج اردبیل واگذار کرد و در ادامه نیز در دور پنجم با همین نتیجه این‎بار از سد وایولت کرج گذشت.
 
پالایش نفت آبادان در دور ششم برابر تیم مشاوران فردای آمل به تساوی 2 بر 2 دست یافت و در نهایت نیز 4 بر صفر در دور آخر، مسابقه را به صدف رامسر واگذار کرد تا در مجموع با کسب 4 برد، یک مساوی و 2 باخت در رده ششم جدول رده‎بندی مسابقات قرار گیرد.
 
باتوجه به این‎که سه تیم برتر جواز صعود به لیگ برتر شطرنج کشور را دریافت می‎کردند، تیم‎‏های صدف رامسر، همهمه قائم‌شهر و انجمن شطرنج اردبیل به ترتیب با کسب عناوین اول تا سوم رقابت‎ها به لیگ برتر صعود کردند و نفت‎ آبادان نیز از راهیابی به این پیکارها بازماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار