شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دو معلم پژوهشگر خوزستانی که صاحب رتبه برتر کشوری شدند ،در آغاز هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حرج چلداوی گفت: امروز شنبه و مصادف با آغاز هفته پژوهش از خانم خسروی نژاد از اندیمشک به عنوان پژوهشگر برتر کشوری و خانم باقری از ناحیه 4 اهواز به عنوان معلم پژوهنده برتر کشوری طی مراسمی قدردانی شد.

وی همچنین اضافه کرد: محمد معلمیان دانش آموز پژوهنده برتر کشوری در جشنواره جابربن حیان و محمد ساهپوش دانش آموز پژوهنده برتر در جشنواره نوجوان خوارزمی از ناحیه دو اهواز نیز در روز آغازین هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند.

چلداوی در عین حال گفت: هفته پژوهش و فناوري، فرصت مناسبي براي توجه و تمركز بر روي ابعاد مختلف امر پژوهش وفناوري در كشور است تا كليه ذي نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعيت موجود در كشور براي آينده، اقدامات بهتر و مهم تري را در دستور كار قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر،  امکان تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری(فن بازار)،  فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران،  برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار