شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
در پی انتشار گزارش
با پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم در بندرهندیجان مسیر تردد دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام‌نور که به‌علت بارندگی گل‌آلود شده بود، بهسازی شد.
 به سبب بارندگی‌هایی باتلاقی و به‌شدت گل‌آلود شده بود و تردد دانشجویان و اساتید با اختلال صورت می‌گرفت، پس از انتشار این گزارش بالاخره باهمت شهرداری هندیجان، این جاده بهسازی شد.

یوسف شکاری رئیس شورای شهر هندیجان اظهار داشت: جاده دانشگاه پیام نور خارج از محدوده شهری هندیجان است و خدمات‌دهی به این مسیر از وظایف اداره راه و شهرسازی است و آن‌ها باید سال‌های قبل این جاده را آسفالت می‌کردند.

وی افزود: اما به سبب اهمیت خدمت به مردم به‌ویژه دانشجویان، اساتید و بخش فرهنگی شهر بنده و شهردار از این جاده بازدید کردیم و تصمیم گرفتیم که از اعتبارات داخلی شهرداری هندیجان این مسیر را بهسازی کنیم.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: متأسفانه اعتبارات شهرداری هندیجان بسیار ناچیز و کفاف حقوق کارگران را نمی‌دهد اما به هر شکل ما تا سقف سفت‌کاری این جاده را آماده تردد دانشجویان و اساتید کرده‌ایم تا از حالت گل‌آلود و باتلاقی خارج شود.

وی گفت: کارگران عمران شهرداری هندیجان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین این جاده را در مرحله اول با گریدر صاف، در مرحله دوم شن‌ریزی کرده و در پایین با غلتک سفت‌کاری کردند تا از حالت خاکی خارج شود و بارندگی در آن تأثیر نگذارد.

شکاری عنوان کرد: این مسیر به طول 500 متر با ماشین‌آلات شهرداری مسطح شد، شهرداری جهت رفاه حال دانشجویان به عرض 6 متر جاده را بیس‌ریزی می کند.

گزارش از محمدمهدی صادقی








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار