اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی عنوان کرد:
ناصر مجدی: در این طرح برای هفتمین بار گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسيج جامعه پزشكي دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با همکاری شرکت توسعه نیشکر در مناطق محروم و..
شوشان: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مردم محروم در منطقه شعیبیه شوشتر خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

در این طرح برای هفتمین بار گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسيج جامعه پزشكي دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با همکاری شرکت توسعه نیشکر در مناطق محروم و كم برخوردار منطقه شعيبيه بیش از 600 نفر در محل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) معاینه و وضعیت سلامتی آنها را بررسی کردند.


ناصر مجدی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) در گفت و گو با شوشان اظهار کرد: در اين طرح که به همت بسيج جامعه پزشكي استان خوزستان، ناحيه مقاومت بسيج شوشتر، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، كشت و صنعت نیشکر امام خميني(ره)،  دانشگاه علوم پزشكي جندی شاپور اهواز ، دانشگاه علوم پزشكي شوشتر و صورت پذيرفت، بیش از 30 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های چشم پزشکی، جراعی عمومی، اورولوژی، نورولوزی، مغز و اعصاب، قلب، پوست و مو و سونوگرافی به مداوای بیش از 600نفر بیمار که توسط شبكه بهداشت و خانه هاي بهداشت روستاهاي منطقه شعيبيه معرفی شده بودند پرداختند. همچنین تعدادی از این بیمارن به مراكز درماني استان جهت ادامه درمان رايگان معرفي شدند.


وی افزود: شرکت توسعه نیشکر برای اجرای هرچه بهتر و شایسته  طرح پایش پزشکی روستاهای اطراف کشت و صنعت های توسعه نیشکر با همکاری بسیج جامعه پزشکی اقدام نموده و امیدواریم که این مسیر با همکاری هرچه بیشتر پیش ببریم.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) افزود: این شرکت علاوه بر اشتغالی که در منطقه ایجاد نموده است مسئولیت های اجتماعی را نیز از اولویت های خود می داند و تلاش خواهد کرد در این زمینه اقدامات شایسته ای را صورت دهد.

لازم به توضیح است نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي، فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شوشتر، بخشدار از روند اجرای این طرح  بازديد نمودند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار