شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
نتایج ارزیابی توسعه پیش دبستانی براساس جذب نوآموزان تا 21 آذرماه 95 نشان می دهد که شش منطقه آموزشی ...


شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: نتایج ارزیابی توسعه پیش دبستانی براساس جذب نوآموزان تا 21 آذرماه 95 نشان می دهد که شش منطقه آموزشی توانسته اند بالای نرم تعیین شده یعنی جذب بیش از 90 درصد را کسب کنند.

محمد تقی زاده با اشاره به اهمیت این رتبه ها و ارزیابی اولیه شهرستان ها براساس میانگین تعیین شده (90 درصد) ادامه داد: الوارگرمسیری با 110 درصد، بستان با 103 درصد، لالی با 96 درصد، آغاجاری با 95 درصد، هندیجان با 91 درصد و رامهرمز با 90 درصد به ترتیب رتبه اول تا ششم را در جذب نوآموز پیش دبستانی کسب کرده اند.

تقی زاده افزود: تعداد 21 منطقه نیز توانسته اند بین 76 تا 89 درصد پیش دبستانی را در منطقه خود توسعه دهند که امید است این مناطق با تلاش بیشتر به نرم 90 درصد و بالاتر ارتقا یابند.

وی با ابراز تاسف از میانگین پایین تر از 76 درصد  13 منطقه آموزشی در جذب نوآموزان پیش دبستانی توضیح داد: این 13 منطقه که شامل شهرهای رامشیر، اروندکنار، ناحیه 3 اهواز، شوش، عشایر، سردشت دزفول، آبادان، ناحیه 2 اهواز، شادگان، ناحیه 1 اهواز، کارون، ناحیه 4 اهواز و حمیدیه هستند تا پایان آذرماه فرصت دارند که پوشش دوره پیش دبستانی منطقه خود را به سطح تعیین شده برسانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار