اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
نماینده هیات‌ داوران جشنواره عکس «مسیر سبز» از تمام شدن فرآیند داوری آثار و اعلام نفرات برگزیده خبر داد.

سجاد ذوالفقاری، به نمایندگی از هیئت‌ داوران گفت: در نخستین دوره برگزاری این جشنواره شاهد رقابت فشرده‌  70 عکاس کشور هنرمندان از  ۱۸ استان کشور بودیم و تعداد آثار رسیده از لحاظ کمی و کیفی، فضای داوری را بسیار پرشور کرد.

او با بیان این‌ که تیم داوری در چند مرحله آثار برگزیده را انتخاب کرد، ادامه داد: بعد از انجام مرحله اول داوری و غربال‌گیری آثار اولیه، ۳۲۸ اثر برای رقابت نهایی وارد گردونه شدند.

او با تاکید بر این‌که فرآیند داوری طبق استانداردهای روز داوری جشنواره‌های جهانی عکس و بسیار با دقت و حوصله انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه هیئت‌ داوران درباره رعایت کپی ‌رایت آن ‌قدر حساسیت به خرج داد که از شرکت اشخاصی که در جشنواره‌های داخلی و خارجی خطایی مرتکب شده بودند، جلوگیری به عمل آورد و درباره اصالت آثار، تا زمانی که مالکیت عکس‌ها تأیید نشده بود، رای نهایی صادر نشد.

ذوالفقاری افزود: در بخش حرفه‌ای محمد آهنگر از اهواز، شکوفه نوربخش و محمد کلانتری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: به منظور تحقق شعار معلولیت محدودیت نیست ویژه پیاده روی و حماسه اربعین حسینی در 2 سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه با موضوع های عکاسی از توانخواهان در مسیر پیاده روی اربعین و فعالیت‌های سازمان بهزیستی در زمینه‌های مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار