شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی شوشان

احتراما با توجه به درج خبر غیر واقعی و انتشار آن در سطح شهرستان مبنی بر استخدام 6 نفر باغملکی در شهرداری فتح المبین که از سوی کانال خبر صبح شوش منتشر گردیده بود برحسب هماهنگی و روشن شدن اذهان عمومی در این زمینه مصاحبه ای با خبرنگار آن پایگاه خبری تحلیلی ( شوشان) صورت گرفت و استخدام 6 نفر باغملکی تکذیب گردید و عنوان گردید که 5 نفر از آن عزیزان بومی شهرستان می باشند و این موضوع طی خبری با کد خبر 60859 مورخ 17/9/1395 بر روی سایت درج گردید که از خبرنگار محترم و آن پایگاه خبری در جهت روشن شدن واقعیت ها و نشر آن تشکر و قدردانی می گردد.

 متاسفانه پس از آن خبری با کد 61254 مورخ 22/9/1395 با عنوان « استخدامی های حاشیه ساز در خوزستان» توسط پایگاه خبری تحلیلی شوشان منتشر شده که در آن خبر ضمن نقض خبر اولیه عنوان گردیده که افراد غیر بومی می باشند در حالی که در خبر اولیه با خبرنگار آن پایگاه صراحتاً عنوان گردیده که افراد مربوطه بومی شهرستان می باشند و تنها یک نفر خارج از شهرستان می باشد.

 لذا اینجانب کلیه موارد موجود و منقول در آن آن خبر را که به بنده منصوب می باشد را تکذیب نموده و از آن پایگاه خبری تقاضا دارم ضمن درج تکذیبیه خبر کد 61254 . رسالت خبرنگاری را که همان حفظ امانتداری و صداقت در گفتار و نشر آن می باشد رعایت نماید. در غیر اینصورت این شهرداری از مجاری قانونی و وفق ضوابط و نقررات اقدام خواهد نمود. 

خالد لطیفی مجد- شهردار فتح المبین

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment فتح المبین [...] ماجرای همایش زیر پوست شهر بچسبید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار