شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
دکتر سیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک: این کودک هیچ گونه تزریق عضلانی از جمله پنی سیلین در بیمارستان نداشته است.
در فضای مجازی خبر مرگ یک کودک دو ساله اندیمشکی در اثر تزریق آمپول اشتباه عنوان شده و آن را مشکوک اعلام کردند.
شوشان: روز گذشته در فضای مجازی خبر مرگ یک کودک دو ساله اندیمشکی در اثر تزریق آمپول اشتباه  عنوان شده و آن را مشکوک اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک٬ دکتر سیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ، فوت این کودک دوساله را در اثر تزریق آمپول اشتباهی در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان تکذیب کرد و گفت: این کودک هیچ گونه تزریق عضلانی از جمله پنی سیلین در بیمارستان نداشته است.

وی در این خصوص بیان داشت: پسر بچه 27 ماهه ای به علت تب، ضایعات دهان و اطراف لب به مطب یکی از پزشکان مراجعه کرده که  تحت درمان سرپايي با داروهای تزريقی  و خوراکی  قرار می گیرد.

جمشیدی بیان داشت: روز بعد بیمار به دلیل عدم پاسخ درمانی مناسب، تب، ضعف، بی حالی و عدم بهبود ضایعات عنوان شده در بیمارستان امام علی (ع) تحت بستری قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: در آزمایش های انجام شده اولیه در زمان بستری، گلبولهای بیمار به علت ضعف ایمنی کاهش چشمگیر داشت .  مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود:  متاسفانه در روز سوم بستري علائم  بیمار افزایش و دچار کاهش سطح هوشیاری می شود که علیرغم درمان های انجام شده، بیمار فوت می کند.  


برچسب ها: تکذیب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار