شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
رزمی‌کار خوزستانی گفت: در مسابقات قهرمانی موی‌تای جهان که سال 93 برگزار شد موفق به کسب مدال نقره شدم و با وجود این‌که دو سال و هفت‌ماه از زمان پرداخت پاداش در نظر گرفته شده برای من می‌گذرد اما هنوز این پاداش که شامل 20 سکه است، به دستم نرسیده است.
 
یاسر پرمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص پاداشی که پس از گذشت دو سال و هفت ماه هنوز به دست او نرسیده است، اظهار کرد: من در اردیبهشت ماه سال 93 در رقابت‌های قهرمانی موی‌تای جهان که در کشور مالزی برگزار شد، موفق به کسب نشان نقره شدم که قرار شد از طریق صندوق حمایت از قهرمانان، تعداد 20 سکه طلا به عنوان پاداش به من داده شود.
 
وی افزود: معمولا پایان هر سال از ورزشکاران مدال‌آور در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود که این مراسم با یک‌سال تاخیر، در اسفندماه سال 94 با حضور رییس جمهور برگزار شد که در این مراسم به تمام ورزشکاران حواله‌هایی جهت دریافت پاداش‌های‌شان داده شد و قرار شد این حواله‌ها دو هفته پس از مراسم تجلیل، نقد شوند.
 
این ورزشکار خوزستانی بیان کرد: با توجه به این‌که من یک ورزشکار شهرستانی بودم، به دلیل بعد مسافت در ماه اول نتوانستم پیگیر نقد شدن حواله‌ام شوم ولی وقتی از طریق دوستانم پیگیر شدم، متوجه شدم که آن‌ها پاداش‌های‌شان را دریافت کرده‌اند و من هم پیگیر این موضوع شدم و از اردیبهشت‌ماه  سال جاری تاکنون چندین بار به تهران جهت نقد شدن حواله مراجعه کرده‌ام ولی خبری از نقد شدن آن نیست.
 
وی گفت: 10 ماهی است که از دریافت این حواله می‌گذرد ولی هر بار که به تهران مراجعه کرده‌ام به من می‌گویند، بودجه نیست در حالی که سایر ورزشکاران پاداش‌های‌شان را دریافت کرده‌اند. به هر حال ارزش هدیه زمانی است که به موقع به ورزشکار داده شود، نه این‌که من سال 93 مدال کسب کرده باشم و با گذشت دو سال و هفت ماه، همچنان خبری از پاداشم نباشد.
 
پرمهر با ابراز ناراحتی از این موضوع، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسوولان به این موضوع توجه کنند تا ورزشکاران با آسودگی خاطر بیشتر در مسابقات شرکت کنند و به فکر کسب مدال باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار