شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
انعقاد تفاهمنامه همکاری بین روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و روابط عمومی شهرداری اهواز
فرزین حاتمی گفت: آموزش ها و مهارت های ویژه روابط عمومی ها به صورت کارگاه و همایش در سطح استان برگزار خواهد شد...

شوشان: تفاهمنامه همکاری مشترک بین روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و روابط عمومی شهرداری اهواز طی نشستی در اداره کل منعقد شد.

به گزارش شوشان ، مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلان شهر اهواز طی دیدار و جلسه ای با اعضای روابط عمومی آموزش و پرورش بر لزوم افزایش همکاری های بین بخشی فرهنگی و اجتماعی، خبری، برگزاری کارگاه ها و همایش های مشترک تاکید کرد.

فرزین حاتمی کاکش با استقبال از برگزاری کارگاه گرافیک خبری و اطلاع رسان در آموزش و پرورش خوزستان و تاثیر آن بر ارتقای سطح دانش روابط عمومی ها افزود: کارشناسان روابط عمومی و خبرنگاران باید مطابق با پیشرفت رسانه ها و ابزارهای نوین ارتباطی با برنامه ها و مهارت های جدید آشنا شوند.لذا براساس تفاهم نامه مشترکی که با آموزش و پرورش منعقد شد، از این پس، آموزش ها و مهارت های ویژه روابط عمومی ها به صورت کارگاه و همایش در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: دیگر روابط عمومی های استان خوزستان که دوستان و همکاران ما هستند نیز می توانند در برگزاری کارگاه ها  و همایش های مختلف همکاری کنند و تفاهمنامه های مشترکی برای تسهیل اجرای برنامه ها منعقد کنند تا ضمن کاهش هزینه های اجرایی، تعداد علاقمندان بیشتری بتوانند به طور رایگان از آموزش ها و تجارب اساتید مدعو بهره مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار