در حالی که برخی مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع مرغ 5 هزار و 100 تومانی و کاهش قیمت خبر داده بودند، اما قیمت مرغ در بازار اهواز به کیلویی 6 هزار و 300 تومان رسیده است. "> پر کشیدن قیمت مرغ و گوشت!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

در حالی که برخی مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع مرغ 5 هزار و 100 تومانی و کاهش قیمت خبر داده بودند، اما قیمت مرغ در بازار اهواز به کیلویی 6 هزار و 300 تومان رسیده است.

شوشان : در حالی که برخی مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع مرغ 5 هزار و 100 تومانی و کاهش قیمت خبر داده بودند، اما قیمت مرغ در بازار اهواز به کیلویی 6 هزار و 300 تومان رسیده است.

قیمت مرغ طی چند روز اخیر از 4 هزار و 800 تومان به 6 هزار و 300 تومان رسیده است. مسئولان دلیل افزایش قیمت مرغ طی چند روز اخیر را بالا بودن قیمت سایر محصولات پروتئینی مانند گوشت و حبوبات عنوان می کنند که به گفته آنان سبد مصرف کالا به سمت مرغ سنگینی کرده است.

گزارش های شوشان حاکی است قیمت گوشت گوساله و گوسفندی طی چند روز اخیر افزایش چند هزار تومانی داشته است علت این گرانی را نیز قاچاق گوشت به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به ویژه عراق طی ماه‌های گذشته بیشتر شده است.کشور سالانه۹۲۰ تا ۹۵۰ هزار تن گوشت قرمز تولید می‌کند و ۱۰ درصد نیاز کشور از طریق واردات تأمین می‌شود.

ناگفته نماند که در هفته گذشته هم بر اثر بالا بردن نرخ ذبح و درگیری برخی قصابان نوعی اعتصاب بر این صنف حاکم بود و چند روزی گوشت تازه در قصابی ها موجود نبود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار