شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
استاندار خوزستان گفت: جشنواره تولیدات تلویزیون فرصت مغتنمی است که خوزستان بعنوان قطب میراث فرهنگی کشور معرفی شود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون با بیان اینکه خوزستان به صنعت بنادر،دریاها و .. معرفی می شود گفت: در این میان حوزه بسیار مهم میراث فرهنگی و گردشگری مغفول مانده است در حالی که خوزستان 3 اثر ثبت جهانی دارد.
وی افزود: امیدوار هستیم که با برگزاری این جشنواره موضوع میراث فرهنگی  استان خوزستان را به صورت ویژه تحت پوشش قرار دهد و جلوه گردشگری و میراث فرهنگی را به صورت ویژه نشان دهد.

استاندار خوزستان گفت: هنر گوهر خداوندی است که در طول تاریخ هر قومی که با هنر آمیخته شد توانست شکوفایی ویژه ای را برای خود به ارمغان آورد، هرچه به عمر بشر افزوده شود نقش هنر بیش از بیش نمایان می شود.

دکتر شریعتی با اشاره به اینکه در عصر حاضر بشر به رسانه و هنر تکیه کرده است افزود: نقش رسانه در طول تاریخ گوهربار ایران و بویژه انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان گفتمان استقلا، آزادی و تکیه بر مردم سالاری دینی نقش بسیار تحسین کننده ای را داشته است.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از فرهنگ ویژه مناطق مختلف از مهمترین اهداف رسانه ملی است گفت: مبارزه بسیار جسورانه مقابل انواع هجمه های فرهنگی تنها گوشه ای از اقدامات صداوسیمای ملی بوده است و این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی است که خوزستان بعنوان قطب میراث فرهنگی، قطب صنعت کشور معرفی و زمینه تعالی را برای خوزستان بوجود آورد.

استاندار خوزستان در پایان ضمن تشکر از رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس صداوسیمای مرکز خوزستان ابراز امیدواری کرد که این جشنواره توفیق روز افزون را برای ایران اسلامی و خوزستان به ارمغان آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار