شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
سرمربی تیم صبای قم گفت: در نیم فصل ما در شرایطی بازی کردم که نه پول داشتیم نه امکانات، به همین دلیل باید در نیم فصل تقویت شویم.

به گزارش مهر، عبدالصمد مرفاوی شامگاه امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با وجود اینکه استقلال در این بازی پیروز شد ولی به نظر من هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: با برنامه ریزی خوبی که از قبل داشتیم برای این بازی نقاط قوت استقلال خوزستان را مهار کردیم که به نظر می رسد در این خصوص موفق عمل کردیم.

مرفاوی بیان کرد: بازیکنان ما در این بازی تلاش خود را کردند ولی همه می دانند این اتفاقات هستند که در برخی موارد نتیجه بازی را در فوتبال رقم می زنند. ما امروز حریف را مهار کردیم و آنها هیچ شانسی در حمله نداشتند ولی به هر حال در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و نمی توانم این گل خوردن را گردن کسی بیندازم.

سرمربی تیم صبای قم عنوان کرد: امروز ما شکست خوردیم ولی واقعیت این است که داوری مشکل خاصی نداشت.

مرفاوی بیان کرد: احساس می کنم امروز اعضای نیمکت استقلال خوزستان زا من خیلی ناراحت بودند ولی فوتبال همین است و آنها نباید از حرکات ما ناراحت شودند.

وی همچنین در خصوص تیم خود نیز گفت: تیم ما برای نیم فصل ۱۰۰ درصد باید تقویت شود. اگر می خواهیم در ادامه بازی ها نتایج خوبی کسب کنیم حتما باید شرایط را فراهم کنیم در حالیکه ما در نیم فصل نخست نه پول داشتیم نه امکانات.

مرفاوی گفت: در ابتدای فصل گفتند باید با ۴.۵ میلیارد تومان تیم را ببندید که من همان جا اعلام می کنم با این تیم حتی نمی توان یک تیم متوسط را بست. وقتی باشگاهی نمی تواند هزینه کند چرا باید تیمداری کند؟ اکنون موقع پول دادن است نه گرفتن جلسات اضطراری.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های استقلال خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی به یک گل به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

* تک گل این بازی را حسن بیت سعید در دقیقه ۸۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا آخرین بازی نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار