نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان‌های آبادان با کمبود امکانات، بهداشت و پزشک عمومی مواجه است که ناشی از ضعف شدید مدیریتی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان است. "> وزارت بهداشت به داد مردم برسد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان‌های آبادان با کمبود امکانات، بهداشت و پزشک عمومی مواجه است که ناشی از ضعف شدید مدیریتی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان است.

جواد سعدون‌زاده اظهار کرد: روزانه بیشترین انتقادات و اعتراض‌ها و مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان به وضعیت رقت‌بار مراکز درمانی و بیمارستانی اختصاص دارد.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان‌های بهشتی و طالقانی آبادان علاوه بر نامناسب بودن وضعیت بهداشتی از کمبود پزشک عمومی رنج می‌برند و این در حالی است قریب یک‌سال است که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه به وضوح قابل مشاهده است ضعف جدی مدیریتی در دانشکده علوم پزشکی و مراکز درمانی در سطح شهرستان آبادان است که مردم و نمایندگان را به ستوه آورده است.

سعدون‌زاده تصریح کرد: در بازدید میدانی که از بیمارستان‌های شهید بهشتی و طالقانی داشتم متاسفانه پذیرش ده‌ها بیمار مراجعه کننده به این مراکز درمانی توسط یک پزشک عمومی صورت می‌گیرد و حتی کادر پرستاری و خدماتی این بیمارستان‌ها با کمبود نیرو و به تبع آن باعث عدم خدمات‌دهی مناسب به بیماران شده است.

وی افزود: مصرانه از وزارت بهداشت درخواست داریم برای رسیدگی به وضعیت رقت بار بخش درمان و بهداشت آبادان هیئت بازرسی اعزام کنند تا مردم بیش از این در محرومیت و سردرگمی قرار نگیرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به بی تفاوتی مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان به رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های آبادان گفت: ضعف و ناکارآمدی مدیریتی در این دانشکده به وضوح مشهود است.

وی افزود: بهداشت و درمان با جان مردم سرکار دارد در این خصوص نمی‌توان خود را با تعارفات فریب داد.

سعدون‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار مردم رسیدگی فوری به وضعیت بیمارستان‌های آبادان و رفع مشکلات بهداشتی و بوی تعفنی که این واحدهای درمانی را فراگرفته است  که امیدواریم وزارت بهداشت هر چه زودتر این موضوع را مدیریت کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار