اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
رئیس اداره بودجه آموزش و پرورش خوزستان گفت: برخلاف رویه سال های قبل، شهرداری اهواز همکاری خوبی در پرداخت مطالبات آموزش و پرورش دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، عزیز اله آروین پیش از ظهر امروز شنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان از سال ۹۰ با کسری اعتبارات روبرو بوده ولی با استفاده از سه ظرفیت قانونی می تواند کسب درآمد داشته باشد. یکی از آنها دو درصد عوارض از کارخانه ها و شرکت ها است.

 آروین در ارتباط با راه های دیگر کسب درآمد آموزش و پرورش گفت: شهرداری ها از عوارض تفکیک و نوسازی و صدور پروانه باید پنج درصد را حصول و به آموزش و پرورش پرداخت کند. همچنین از سازندگان واحدهای تجاری عوارضی را دریافت و برای ساخت و ساز مدارس به آموزش و پرورش ارائه دهد.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون اکثر شرکت ها برای پرداخت بدهی به آموزش و پرورش تمکین نکرده اند، خبر داد: فقط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت اقساط هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و پتروشیمی بندرامام نیز حدود یک میلیارد تومان پرداخت کرده است.

 رئیس اداره بودجه آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تا سال گذشته هیچ رقمی از سوی شهرداری کلانشهر اهواز پرداخت نشده بود ولی بعد از اعلام در شورای آموزش و پرورش، شهردار به خوبی حمایت و مبلغ ۷۳۰ میلیون تومان سال قبل و از ابتدای سال نیز ۵۷۰ میلیون تومان تا پایان آبان ماه پرداخت کرده است.

 آروین با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان ها مثل خرمشهر، آبادان و ماهشهر کار به خوبی در حال پیگیری است، گفت: تقاضا داریم تا مدیرکل امور شهری استانداری با هماهنگی دیوان محاسبات، شهرداران مناطق استان را به تمکین این قانون آگاه کنند.

وی درخواست کرد: برخی از نامه های ارسالی به شرکت ها به دلیل تغییر آدرس توسط مدیران آن شرکت ها رویت نشده و از معاون عمرانی استانداری تقاضا داریم تا آدرس جدید این شرکت ها را به ما بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار