شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
آیت‌الله مصباح یزدی در گفت‌وگو با هفته‌نامه 9 دی با انتقاد صریح از اقدامات دولت گفت: ایشان اول اجازه دادند تا مسیر خوشبینانه دولتی ها در این دور از مذاکرت طی شود تا نگویند نگذاشتندو اگر نقصی هست، از رهبری و نظام است. الان خود آنهایی که بیشترین تلاش را برای تصویب این برجام کردند، خود اینها ناچار هستند به شکست آن اعتراف کنند.گاهی دلشان نمی خواهد اعتراف کنند ولی کار از کار گذشته و دیگر جایی برای انکار باقی نمانده است و دارند به شکست فرایند اعتماد به آمریکا اعتراف می کنند.

اینها همه از مدیریت صحیح رهبری است که ما باید خدا را برای هر یک از اینها هزاران بار شکر کنیم. اگر هم عده ای متوجه این موضوع نشوند، روزگاری خواهند فهمید که چرا ایشان این واژه را انتخاب کرد، با این که می توانست چیز دیگری بگوید؛ ولی وقتی ما در فرمایشات ایشان دقت کنیم واقعاً‌ مواردی هست که انتخاب کلمات دقیق است. اینها الهامات الهی است و سرّ‌ همه اینها هم بندگی است. ایشان برای خودش چیزی نمی‌خواهد، بلکه وظیفه ای از طرف خدا دارد که می‌خواهد انجام دهد. دیگران هرچه می‌خواهند، بگویند و البته خدا هم ایشان را تنها نمی گذارد.مردم حرف کسانی که اشتباهات و شکستهایشان را به گردن رهبری می اندازند نمی پذیرند، و رهبر انقلاب امروز آبرومندترین فرد جهان اسلام هستند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment درود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
comment
0
0
comment خداوند مردم ما را همانطور که شعارش را میدهند اگاه تر و مومن تر از مردم کوفه کند.تا رفتارمان را با نائب درست نکنیم نباید انتظار داشته باشیم خداوند به ما نسبت به ذخیره اصلی خود اعتماد کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار