شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۴

دوره آموزشی آشنایی با فلسفه عفاف و حجاب برای 50 نفر از کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور حجت الاسلام سیدرضا موسوی والا مدرس حوزه و دانشگاه در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مهندس محمد درویش نژاد دبیر کمیته فرهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی به مدت 2 روز برای کارکنان این معاونت برگزار شد.

وی افزود: منظور از برگزاري اين دوره آموزشی ضرورت و اهمیت پرداختن به بحث عفاف و حجاب در جامعه امروز و ارتقای سطح آگاهی بانوان شاغل نسبت به مسئله عفاف و حجاب است.

درویش نژاد با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی، افزود: اگر این مهم در ادارات استان اتفاق بیفتد در اجرای امور در سطح جامعه نیز می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضاموسوی والا مدرس حوزه و دانشگاه نیز با بیان اینکه حجاب صرفا یک پوشش نیست، تاکید کرد: حجاب و عفاف نماد مبارزه با فرهنگ طبع گرایی و هوس رانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف بسیار مهم است،تصریح کرد: مسئله حجاب و عفاف هم‌اکنون به عنوان مهمترین دغدغه اجتماعی در جامعه مطرح است.

موسوی والا با اشاره به اینکه بی حجابی و بد حجابی به این معنا نیست که زن این مدلی مخالف نظام انقلاب اسلامی و دین است، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل بد حجابی در جامعه نباید عجله کرد و برای اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فراگیر شود باید همه دستگاههای اجرایی،‌ نهادها و سازمانها همکاری داشته باشند.

موسوی والا در ادامه با بیان اینکه با پیدا کردن انگیزه های بدحجابی آسان تر می توان به حل این موضوع پرداخت، اظهار کرد: برهنگی نتیجه اش نگاه جنسی به زن ها است، یعنی جنسیت زن ها را بر انسانیت آنها مقدم می کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: چون بدحجابی ظهور و بروز شدیدی دارد، لذا بخش زیادی از مهارت ها و خلاقیت های زن را پوشش می دهد و پنهان می کند.

موسوی والا در پایان تاکید کرد: بدحجابی به طور ناخواسته تامین غذای چشم های هرزه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار