شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

شوشان: تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیمه دوم دی‌ماه سال جاری در 14 شهر استان خوزستان نمایش اجرا می‌کند.

 طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تریلی تئاتر سیار کانون 16 دی‌ماه وارد استان خوزستان می‌شود و در اولین روز حضور خود در شهرستان هندیجان و شهر زهره نمایش «آش سنگ» بر اساس کتابی با همین نام، نوشته‌ی روبرت ژیرو و ترجمه‌ی مصطفی سلیمی که از سوی زهرا مریدی بازنویسی شده است را اجرا می‌کند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی و سرپرستی میثم میثاقی در دومین و سومین روز سفر خود به استان خوزستان به ترتیب در شهرهای ماهشهر، بندرامام، اروندکنار و منیوحی به روی صحنه خواهد رفت و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای کودکان و نوجوانان رقم خواهد زد.

در چهارمین روز سفر تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این استان، کودکان و نوجوانان دو شهر شادگان و ملاثانی از این نمایش میزبانی خواهند کرد.

تریلی تئاتر سیار کانون همچنین در ادامه سفر خود به استان خوزستان طی دو روز به شهرهای حمیدیه سوسنگرد، بستان و هویزه خواهد رفت و نمایش «آش سنگ» را برای کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی اجرا می‌کند.

شهرستان‌های شوشتر و گتوند نیز، روز 22 دی‌ماه میزبانان آخرین روز حضور تریلی تئاتر سیار کانون در استان خوزستان خواهند بود.

گفتنی است در نمایش «آش سنگ» زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده ایفای نقش می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار