شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
معاون فنی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: 164 هزار و صد میلیارد ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به خوزستان اختصاص یافته است.

سعید جعفری شامگاه سه شنبه در نشست پیگیری تفاهم نامه ستاد اجرایی بنیاد برکت در استانداری خوزستان اظهار کرد: با توجه به جایگاه خوزستان در کل کشور و حقی که این استان به خاطر هشت سال دفاع مقدس به گردن کشور دارد موجب شده تا ستاد فرمان اجرایی امام نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.

وی بیان کرد: اجرای پروژه های فرهنگی آموزشی و زیربنایی این بنیاد در شهرستان‌های بهبهان، باغملک، ایذه، گتوند، در نظر گرفته شده اما هنوز پروژه های آن تعریف نشده است.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه احداث 82 مدرسه، راه اندازی چند طرح آبرسانی، بهسازی چند روستا و... مشخص شده است.

جعفری گفت: طرح های مشارکتی بنیاد برکت 49 درصد و آورده شریک در این طرح‌ها 51 درصد است. وی ادامه داد:طرح‌های ارایه شده باید از شفافیت مالی برخوردار باشد چرا که از مشارکت با شرکت‌هایی که شفافیت مالی ندارند معذوریم و سلامت مالی آنها برای ما مهم است. 

معاون فنی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت افزود: بنیاد برکت اموالی را در اختیار خوزستان قرار می‌دهد که از سوی ولی فقیه است برای همین این اموال باید به اهلش سپرده شوند.

وی گفت: بسیاری از شرکت‌هایی که مشکل فروش دارند مورد پذیرش ما نیستند اما اگر واحدی مشکل سرمایه در گردش و توسعه دارد ولی بازار خوبی دارد مورد قبول است.

تفاهم‌نامه توانمندسازی اقتصادی و محرومیت‌زدایی خوزستان بین بنیاد برکت (بخش عمرانی ستاد اجرائی فرمان امام) و استانداری خوزستان هفتم مهر 95 در استانداری خوزستان منعقد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار