شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
برخی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل آنچه که دریافت نکردن معوقات خود از این تیم عنوان کردند روز چهارشنبه نیز بر سر تمرینات این تیم حاضر نشدند و برای حضور در تمرینات خواستار مطالباتشان از این باشگاه شدند.

تیم استقلال خوزستان یکی از نمایندگان استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که ماه ها است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند روز چهارشنبه در نیم فصل این رقابت ها تمرینات خود را از سرگرفت اما مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان بازهم تمرینات این تیم را تحت الشعاع خود قرار داد.

برخی از بازیکنان این تیم که پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان بر سر تمرینات تیم حاضر نمی شویم، این بار نیز در این جلسه تمرینی حضور نیافتند تا بازهم به نوعی اعتراض خود را نسبت به وعده های مسئولان اعلام کنند.

سرمربی این تیم هفته های گذشته اعلام کرده بود که تیم ما مشکلات مالی دارد اما بازیکنان تیم این مشکلات را به صورت موقت به دست فراموشی سپرده اند و روی ارتقای جایگاه تیم تمرکز کرده اند.

این درحالی است که وضعیت مالکیت شرکت گروه ملی تنها حامی این باشگاه با گذشت چندین سال هنوز در هاله ای از ابهام بوده و بانک ملی هنوز جواب قطعی برای تملک کامل این شرکت نداده است و همین ابهامات باعث شده تیم استقلال خوزستان نتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

بازیکنان این تیم پیش از این نیز در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه چند جلسه در تمرینات حاضر نشده بودند تا اینکه استاندار خوزستان مبلغی را از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به این باشگاه اختصاص داد اما این مبلغ نیز نتوانست آن گونه که باید اعتراضات بازیکنان را کاهش دهد.

مدتی پیش نیز با رایزنی استانداری و سایر مسئولان ورزش خوزستان قرار شد بانک ملی مبلغ 100میلیارد ریال دیگر به این تیم کمک کند اما هنوز این امر محقق نشده و برخی از بازیکنان نسبت به وعده های مسئولان باز هم معترض شدند.

تیم استقلال خوزستان یکی از نماینگاه استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تا هفته پانزدهم این رقابت ها با 18 امتیاز در جایگاه دهم جدول جای دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار