اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت‌آبادان:
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت‌ آبادان با سخت برشمردن دیدار تیمش در داربی خوزستان برابر ملی حفاری، گفت: بازیکنانم قول داده‌اند برای پیروزی در داربی تلاش کنند.  
رز جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان در خصوص مصاف تیمش با حفاری در داربی خوزستان، اظهارکرد: این هفته بازی سنگینی داریم؛ این دیدار هم داربی است و حساسیت خودش را دارد و هم این‌که حفاری صدرنشین است و تاکنون خیلی خوب کار کرده و باختی هم نداشته است.
 
وی افزود: خانم بابایی، سرمربی این تیم است که 10 سال کاپیتان تیم‌ملی بود و در سال‌هایی که در خدمت حفاری بوده نیز در کسب نتایج این تیم بسیار به مربیان حفاری کمک داده است. این تیم از بازیکنان‌ خوبی هم برخوردار است.
 
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که بازی سختی با ملی حفاری داریم، گفت: بازی نیم فصل اول‌مان با این تیم را آنالیز کردیم و به امید این که روز جمعه این هفته، برنده داربی باشیم، روی نقاط ضعف خودمان و حریف کار کردیم.
 
وی بیان کرد: ما یکی از مدعیان هستیم و به آقای مختاری، مدیرعامل باشگاه هم گفته ام شاید از نظر مهره، مانند تیم‌های ملی حفاری و دانشگاه آزاد نباشیم ولی از نظر پتانسیل، بالا هستیم و بازیکنان مان خوب کار می کنند و ان شاءالله روز جمعه نتیجه به سود ما باشد.
 
جدیدی زاده خاطر نشان کرد: همیشه به بازیکنانم گفته ام که باید پله پله بالا رفت و اکنون بازی سختی با حفاری داریم. ما در دور رفت برابر این تیم شکست خوردیم که در آن مسابقه، بازیکنانم آماده نبودند و قبل از آغاز لیگ هم بازی دوستانه ای نداشتیم و همچنین کمی داوری هم اذیت‌مان کرد که اعتراض هم کردیم و حق را به ما دادند.
 
وی بیان کرد: اکنون هم بازی سختی در پیش داریم ولی با این تفاوت که نقاط ضعف را می دانیم. به هر حال نباید انتظارات را بالا ببریم، چرا که ملی حفاری نیمکت قوی‎ای دارد. ما در نیم فصل اول مقابل تیم های حفاری و دانشگاه آزاد که تیم‌های بزرگی هستند نیز خیلی خوب کار کردیم ولی نیمکت این دو تیم نسبت به ما قوی تر بود. اکنون هم بازیکنانم قول داده‌اند که برای پیروزی در داربی تلاش کنند و مطمئنا این بازی زیباتر از دیدار نیم فصل اول خواهد شد.
 
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در ادامه در خصوص سطح مسابقات نیم فصل اول نیز گفت: خوشبختانه امسال سطح مسابقات بالا رفته است که باید از خانم نصیری تشکر کنم، البته ضعف‌هایی وجود دارد اما در کل سطح مسابقات خیلی خوب شده است. سال گذشته شاید رقابت بین چهار پنج تیم بود ولی امسال بیشتر تیم‌ها بسیار خوب کار می کنند و نمی توان نتیجه هیچ دیداری را پیش بینی کرد. امسال چهار تیم برای قهرمانی تلاش می کنند و ان شاءالله پایان فصل حق به حق دار برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار