اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
استاندار خوزستان طی نشستی با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان از رفع مشکلات مالی این تیم، حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.
شوشان: غلامرضا شریعتی در نشستی که شب گذشته (پنجشنبه) با اعضای تیم استقلال خوزستان داشت به تلاش ها و پیگیری های انجام شده جهت رفع مشکلات این تیم اشاره کرد و گفت: در این راستا من و یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری موارد ذکر شده در جلسه قبلی که با شما داشتم، هستیم.

 
وی بیان کرد: تمام تلاش من این است که با توجه به پیگیری هایی که برای رفع مشکلات مالی این باشگاه داشته ام و همچنان ادامه دارد حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده، مبلغی بین دو تا سه میلیارد تومان به باشگاه تزریق شود که این مبلغ از چند قسمت مختلف تامین می شود.
 
استاندار خوزستان گفت: ضمن این که در تلاش هستیم که با خریداری مواد اولیه از صنایع فولاد و در اختیار گذاشتن آن به گروه ملی جهت تولید، پول باشگاه و حقوق کارگران گروه ملی نیز به صورت کامل پرداخت شود.
 
وی با اشاره به تعصب بازیکنان استقلال خوزستان و قدردانی از آن ها نیز عنوان کرد: شما تا این جای کار نسبت به استان تعصب داشته اید و از شما می خواهم در ادامه لیگ و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تعصب کار و افتخارآفرینی کنید.
 
در این جلسه که در سالن کنفرانس استانداری خوزستان برگزار شد، شهردار اهواز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و همچنین اعضای شورای شهر اهواز حضور داشتند.
 
همچنین جلسه ای جداگانه با حضور استاندار، شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و مقرر شد که از طریق شهرداری نیز کمک مالی خوبی در اوایل هفته آینده به باشگاه استقلال خوزستان شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار