اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
سازمان صنعت خوزستان به اصناف لوازم خانگی هشدار داد:
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: انتظار داریم که فروشندگان کالای خانگی ضریب سود قانونی را رعایت کنند و با فروشندگانی که بیش از 7 درصد سود روی کالای خانگی بکشند، برخورد خواهیم کرد.
شوشان: ابوالقاسم کوره‌چینی بیان کرد: روزانه نزدیک به 15 اکیپ دونفره بازرسی وارد بازار شده و با متخلفین برابر قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی برخورد می‌شود.

وی در خصوص ملاک بازرسی‌ها از بازار لوازم خانگی افزود: معیار ما قیمت فاکتور خرید کالا به اضافه حداکثر 7 درصد سود برای اصناف مربوطه است و توصیه می‌کنیم که حداکثر میزان سود فروشندگان 7 درصد باشد.

 معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: بازرسان علاوه بر رسیدگی به شکایات تلفنی مردم به صورت سرزده نیز عمل کنند و اگر در کالایی به صورت ویژه جهش قیمتی مشاهده شود، عمده بازرسی‌ها به آن کالا معطوف خواهد شد.

ابوالقاسم کوره‌چینی افزود: هیچگونه افزایش قیمتی به بهانه افزایش قیمت دلار از نظر ما پذیرفته نخواهد بود و قابل قبول نیست چون دلار به صورت حبابی افزایش یافته است، فروشندگان از این موقعیت سوءاستفاده کنند. بنابراین اگر برای ما محرز شود که تخلفی در هر صنفی صورت گرفته است، برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

ایسنا/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار