شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
رو در رویی رحمتی و خرمگاه
دستیارعلیرضا منصوریان که گفته می شد با رحمتی اختلاف دارد اول تمرین با دروازه بان تیم دست داد و به نظر می رسد که همه چیز به سمت خوبی برود.هرچند با اتفاقاتی که در مدت اخیر افتاده بعید است از میان این دونفر کسی فراموش کند که چه اتفاقی میانشان افتاده است.


دستیار علیرضا منصوریان و دروازه بان شماره یک استقلال در تمرین امروز رو در رو شدند ، با یکدیگر دست دادند و به نظر می رسد که مشکلات این تیم حداقل برای مدتی حل شده باشد.

به گزارش عصرایران ، استقلال از هفته قبل که در بازی مقابل سپاهان مهدی رحمتی روی نیمکت نشسته بود روی آرامش را به خود ندید.

دروازه بان شماره یک این تیم هرچند نه مقابل دوربین ها و نه مقابل چشم مردم کار غیرحرفه ای نکرد اما اختلاف نظر او و دستیار سرمربی تیم کار را به جایی کشاند که دقایقی پس از بازی حاشیه های موجود در اختلاف نظراین دونفر رسانه ای شد.

رحمتی هرچند رضایتنامه خواست و پس از آن منصوریان هم گفت رضایتنامه را می دهد اما مجادله این دونفر به اینجا ختم شد که رحمتی به تمرینات آمد ومحمد خرمگاه هم آمد.

دستیارعلیرضا منصوریان که گفته می شد با رحمتی اختلاف دارد اول تمرین با دروازه بان تیم دست داد و به نظر می رسد که همه چیز به سمت خوبی برود.

هرچند با اتفاقاتی که در مدت اخیر افتاده بعید است از میان این دونفر کسی فراموش کند که چه اتفاقی میانشان افتاده است.


برچسب ها: استقلال ، رحمتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار