شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
مدیرعامل شرکت ملی حفاری با تاکید بر اینکه اکثر مدیران حوزه حفاری خوزستانی هستند گفت: بعضی‌ها علیه حفاری شایعه و افترا می‌کنند و این در حالی است که این شرکت 5 هزار نیرو از یک قومیت خاص را مشغول به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حیدر بهمنی در نشستی با استاندار خوزستان و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف حفاری که در محل سالن اجتماعات ساختمان روابط عمومی حفاری برگزار شد با بیان اینکه شرکت ملی حفاری چیزی حدود 80 میلیارد ریال صرف ساخت تجهیزات و قطعات کرده است اظهار کرد: شرکت حفاری در حال زمینه‌سازی برای صادرات تجهیزات نفت به کشور‌های دیگر است.

وی تصریح کرد: اکثریت قریب به اتفاق مهندسانی که در کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی مشغول به کار هستند تجربه و تخصص قطعه‌سازی را در حفاری آموزش دیدند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری یادآور شد: شرکت ملی حفاری سازمانی است که هیچ وابستگی مالی به دولت و مجموعه نفت ندارد و بر امکانات و دستاور‌های خود متکی است.

بهمنی با اشاره به آمادگی شرکت حفاری برای صادرات محصولات حفاری بیان کرد: به منظور خروج از مرز‌ها و عقد برخی قرارداد‌ها با کشور‌های متقاضی محصولات حفاری برخی قوانین ما را اذیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها برای ما حاشیه درست می‌کنند توضیح داد: شرکت حفاری 20 هزار نفر را به صورت مستقیم و 30 هزار نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار کرده است.

بهمنی در ادامه خطاب به استاندار خوزستان گفت: شرکت ملی حفاری با هزینه بالغ بر 12 میلیارد ریال به صورت سالیانه برای 26 تیم در لیگ‌های بر‌تر و استانی هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی را همراه با مسائل نفتی دنبال می‌کنیم توضیح داد: برای 2 هزار نفر از دانش‌آموزان استان امکاناتی در حد مدارس تیزهوشان آماده کردیم.

بهمنی با تاکید بر اینکه اکثر مدیران حوزه حفاری، خوزستانی هستند گفت: بعضی‌ها علیه حفاری شایعه و افتراء می‌کنند و این در حالی است که حفاری 5هزار نیرو از بچه‌های یک قوم خاص را مشغول به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پایان با اشاره به قرارداد شرکت حفاری با 12 دانشگاه در کشور تاکید کرد: شرکت حفاری به پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز مجهز است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment ایشان درصورتیکه خواستار شفافیت درخصوص عملکرد خود هستند ضروریست که این مسائل را با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان مطرح کنند . متاسفانه نام ایشان به عنوان مدیری که هزینه های اجتماعی و [...] به نظام در استان وارد نموده گره خورده است . درشرایط فعلی منطقه خاورمیانه که اختلافات قومی ونژادی ومذهبی عاملی جهت فرو پاشی دولتهای ملی است ،عملکرد چنین مدیرانی در گسترش جو خصومتهای قومی که مد نظر دشمنان میهنمان میباشد یک فرصت میباشد .کنترل عملکرد وحدت شکنانه چنین مدیرانی وظیفه تمام نیروهای مومن به وحدت ملی وسرزمینی میهنمان میباشد . گسترش هویت های قومی ومحلی بجای هویت ملی وتضعیف ان استراتژی دشمنان ایران در این شرایط است . استان خوزستان به دلیل تنوع اقوام وموقعیت حساس ان در صورت عدم هوشیاری نخبگان سیاسی ، مسئولین ونهادهای اجرائی میتواند بستر لازم چنین [...] ای باشد . پیشنهاد میشود که مردم استان درصورت مواجه با عملکرد مدیری که شائبه تبعیض قومیتی ونژادی در تصمیم او مشاهده میکنند بر اساس قانون اساسی ومدنی وحقوق شهروندی به مراجع ذیصلاح شکایت کنند .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment اوکی درست است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment راستی مدرک مهندسی عمران تایید شد؟!!!؟!!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار