اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۷

رییس دادگستری دزفول گفت: با تلاش شوراهای حل اختلاف این شهرستان با حل و فصل سه فقره پرونده قتل غیر عمد زندانیان این پرونده ها از زندان آزاد شدند.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف دزفول عباس حسینی پویا روز شنبه در تشریح اقدامات صورت گرفته برای آزادی این زندانیان گفت: در یک فقره تصادف منجر به فوت مقصر سانحه به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه به زندان معرفی شد.

وی افزود:با تلاش شعبه 67 مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف دزفول از یک میلیارد ریال مبلغ دیه 200میلیون ریال آن از سوی خانواده مقتول بخشوده شده و 400میلیون ریال نیز از سوی خیرین شمس آباد تامین گردید.

رئیس شورای حل اختلاف دزفول افزود:در تصادفی دیگر در جاده سنجر ، مقصر سانحه با بخشش 200 میلیون ریالی اولیای دم و کمک ستاد دیه استان خوزستان از زندان آزاد شد.

وی همچنین گفت:وقوع تصادف منجر به مرگ در جاده سردشت نیز به گرفتاری مقصر سانحه ناشی از ناتوانی در پرداخت یک میلیارد و 250 میلیون ریال دیه در زندان منجر شد.

حسینی پویا گفت: مبلغ دیه این تصادف توسط ستاد دیه استان خوزستان پرداخت گردید. وی در خاتمه از کاظم بادی رئیس شعبه 67 مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف دزفول به خاطر تلاش در حل و فصل این پرونده ها قدردانی کرد و گفت: رئیس ستاد دیه استان خوزستان نیز در آزادی این زندانیان تلاش زیادی نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار