اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
فرماندار شوش:
فرماندار شوش گفت: امروز تمام ساختارهای کشور به دور از مسائل سیاسی در کنار همدیگر و در پیروی از مقام معظم رهبری همه هستی خود را برای دفاع از این کشور و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
 
فرماندار شهرستان شوش از تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان در جهت هرچه باشکوه تر برگزاری ویژه مراسمات این دهه خبر داد.
رضا نجاتی فرماندار این شهرستان در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، کمیته‌های تشکیل شده را شامل: کمیته مساجد، فرهنگیان و دانش‌آموزی، برگزاری مراسم‌ها، اصناف و بازار، بسیج، فرهنگی هنری، زنان و خانواده، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ایثارگران، کودک و نوجوان معرفی کرد و اظهار داشت: در ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان تشکیل کمیته ورزش و جوانان، دانشجویی، فضا سازی، روستایی و عشایری، همیاری و کمک مردمی، پشتیبانی و کارگری، کمیته عمرانی و پروژه‌ها نیز به تصویب رسید.
وی ادامه داد: آنچه که امروز ما را به اوج عزت و سعادت رسانده، ایثارگری‌های برگرفته از فرهنگ عاشورایی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و رهبری امام خمینی(ره) است که توانست انقلاب اسلامی را بیمه تا در برابر استکبار جهانی قد علم کنیم.
فرماندار شوش با اشاره به اینکه ملت ایران از انقلاب خود تا پای جان دفاع خواهند کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران نعمتی بود که خداوند به ما ارزانی داشت و ملت ایران را از شرایط تاریک و خفقان ستم شاهی به اوج کمال رساند.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شوش گفت: امام خمینی(ره) در دوران آغازین انقلاب با شجاعت و درایت خود که برگرفته از آموزه‌های دینی بود توانست مسیر این انقلاب را برای مردم روشن و موجب آزادی رای مردم در کشور شد.
نجاتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن انقلاب در تمام حوزه‌ها عنوان نمود.
وی گفت: حفظ این انقلاب نه تنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بلکه برای همه کشورهای منطقه نیز اهمیت دارد و چشم همه مسلمانان مستضعف به جمهوری اسلامی ایران دوخته است.
فرماندار شوش گفت: امروز تمام ساختارهای کشور به دور از مسائل سیاسی در کنار همدیگر و در پیروی از مقام معظم رهبری همه هستی خود را برای دفاع از این کشور و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
نجاتی اضافه کرد: دشمنان اسلام همواره در حال رصد موضوعات مختلف کشور هستند که یکی از این موضوعات راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و موضوع انتخابات در هفتم اسفندماه سال جاری است که مردم باید با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمان اسلام را خنثی کنند.
وی، دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شود.
نجاتی همچنین بر برگزاری آیین بزرگداشت دهه فجر در پنج شهر و تمام روستاهای این شهرستان به صورت خاص تاکید کرد و گفت: باید این دهه را هر چه باشکوه‌تر گرامی داشت.
در ادامه این نشست، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش نیز ضمن ارائه گزارش، به شرح وظایف کمیته‌های مختلف در برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر در شهرستان پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار