اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
فرماندار شوش:
نجاتی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را در فاز اول بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: این میزان اعتبار از محل منابع نفت تامین شده است
فرماندار شوش: آغاز عملیات تعریض و آسفالت جاده شوش - چذابه 
فرماندار شهرستان شوش از آغاز عملیات تعریض و آسفالت جاده جاده طریق الحسین از شهر الوان به سمت مرز چذابه خبر داد.
رضا نجاتی فرماندار این شهرستان در جریان بازدید از روند تعریض و آسفالت جاده الوان به چذابه افزود: کار تعریض، شانه سازی و آسفالت جاده طریق الحسین از شهر الوان به سمت مرز چذابه در فاز اول به طول 5 کیلومتر و عرض 5/11 متر به همت اداره راه و شهرسازی شوش آغاز شده است.
نجاتی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را در فاز اول بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: این میزان اعتبار از محل منابع نفت تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه 17 کیلومتر از مسیر جاده الوان - چذابه در محدوده شهرستان شوش واقع است گفت: در فاز دوم این طرح 12 کیلومتر باقی مانده نیز تعریض وآسفالت خواهد شد که انتظار می رود تا اربعین سال آینده این جاده برای تردد زائرین  به صورت کامل ایمن سازی شود.
فرماندار شوش گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش ترافیک وسایل نقلیه سبک وسنگین در مسیر جاده اهواز به بستان وچذابه،  بیش از 20 روستای این مسیر نیز از جاده ایمن و مناسب بهره مند خواهند شد.
نجاتی افزود: از آنجا که جمع کثیری از زائران اربعین حسینی هرساله از مسیر جاده طریق الحسین از شوش در شمال خوزستان راهی پایانه مرزی چذابه می شوند لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی در این مسیر مهم و قابل توجه است.
جاده طریق الحسین از شهر الوان در شهرستان شوش به سمت چذابه به طول 77 کیلومتر به عنوان جاده ای میانبر مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی ورودی از سمت شهرستان اندیمشک به استان خوزستان می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار