شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، انتصاب اولین فرماندار زن در خوزستان را مقدمه ای برای نقش آفرینی بیشتر بانوان خوزستانی دانست.
جواد کاظم نسب الباجی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از انتصاب اولین فرماندار زن در استان خوزستان گفت: اعتقاد ما بر این است که بانوان این دیار توانمندی خوبی در جهت تصدی سمت های اجرایی و سیاسی استان و کشور دارند و امیدواریم انتصاب معصومه خنفری به عنوان فرماندار شهرستان کارون، مقدمه واگذاری سمت های کلیدی به دیگر بانوان شایسته استان باشد.

الباجی با بیان اینکه مشارکت زنان همچون مردان یکی از ارکان و عوامل مؤثر در رشد و توسعه است، اظهار کرد: زنان به عنوان بخش مهمی از پیکر اجتماع، قطعا مسئولیت های مهم واگذار شده به آنها را به نحو احسن انجام خواهند داد که این امر در گذشته و حال ثابت شده است.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه فرایند توسعه در تمام زمینه ها زمانی محقق می شود که که مشارکت عمومی در آن باشد، افزود: قطعا افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان افزایش سهم آنها در فراگرد توسعه جامعه است و همه ما باید در راستای تقویت و حمایت از مدیران شایسته و مسئولیت پذیر بخصوص بانوان قدم برداریم.

وی همچنین مشکلات شهرستان کارون را عدیده نام برد و از فرماندار جدید این شهرستان خواست که در راهبری و حل مشکلات کوشا باشد و در این مسیر از نظر و مشورت نخبگان و دلسوزان استان و شهرستان بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان هفته قبل با صدور حکمی برای معصومه خنفری به عنوان فرماندار شهرستان کارون، اولین فرماندار تاریخ خوزستان را منصوب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار