شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

شوشان / صادقی : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان از برگزاری سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس در این شهرستان خبر داد .

سید عارف مهدی نیا در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس اردیبهشت ماه 92 در دو بخش ویژه (خلیج فارس/فارسی و عربی) و آزاد (فارسی) و هرکدام از بخش ها در دو قالب سپید و کلاسیک برگزار خواهد شد .

مهدی نیا با بیان اینکه تاکنون 500 اثر از 100 شاعر به دبیرخانه سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس رسیده گفت : هنرمندان با ذوق در عرصه شعر می توانند آثار خود را تا 29 اسفند ماه سال جاری بصورت تایپ شده در یک طرف برگه a4 به یکی از طرق : آدرس ایمیل دبیرخانه ershadhendijan@gmail.com ، شماره فاکس 06524220516- 06524220492 یا آدرس پستی هندیجان – خیابان امام حسین (ع) مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس ارسال و در کنگره شرکت نمایند .

وی افزود: شرکت کنندگان در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس می توانند به وبلاگ اطلاع رسانی این اداره به آدرس www.khalijefars3.blogfa.com مراجعه و از دریافت اثر خود توسط دبیرخانه کنگره اطمینان حاصل نمایند .

مهدی نیا در ادامه با اشاره به تلاش جهت هرچه بهتر برگزار شدن سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس گفت: سامانه پیام کوتاه این اداره به شماره 30009900098888 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و خط تلفن شماره 09395667006 بصورت 24ساعته پاسخگوی علاقمندان و شاعران گرامی می باشد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد : به منظور اطلاع رسانی بیشتر در مورد کنگره ملی شعر خلیج فارس ضمن ارسال پیامک به شاعران سراسر کشور ؛ پوستر و فراخوان کنگره به ادارت ارشاد شهرستانها ارسال گردید .

وی در پایان تاکید کرد خلیج فارس در وجود ایرانیان ریشه دارد و هرگز کسی نمی تواند برای خلیج همیشه فارس نام جعلی برگزیند و ملت ما دست های ناپاک متجاوزان به این دریایی پاک را قطع خواهد کرد وی از حمایت های حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص کنگره ملی شعر خلیج فارس تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است خبرنگاران شهرستان هندیجان در سال های گذشته این کنگره بسیار مهم را تحت پوشش خبری گسترده و مناسب قرار داده اند و انشاء الله در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس پوشش مناسب خبری خواهند داشت تا اهالی هنر، شعر و ادب با کنگره ملی شعر خلیج فارس آشنا شده و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند همچنین خبرنگاران انتظار دارند مسئولین امر همکاری های بیشتر و با تشکیل کمیته های اطلاع رسانی شرایط را برای اصحاب رسانه فراهم کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار