شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و به همراه جمعی از نمایندگان و رییس مجلس در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران شرکت کردند.

نماینده اهواز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت کرد و اظهار کرد:حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی است و ملت شریف ایران خدمات و مجاهدت های ایشان را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی،یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری از پیشگامان نهضت در پیش از انقلاب اسلامی بودند و شخصیتی منحصر بفرد بود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در جهت اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی تلاش کردند.

ساری عنوان کرد:فقدان این شخصیت انقلابی برای ملت و نظام اسلامی سخت و دشوار بوده است.این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، مراجع کرام، حوزه های علمیه، خانواده محترم ایشان و عموم ملت ایران تسلیت می گویم.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز (دوشنبه 20 دی ماه)  در حسینیه جماران با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مردم برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار